Gå til innhold

Synes det er rart hva enkelte svarer

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Leser en del av innleggene her på siden, og det forbauser meg at mesteparten av svarene er sånn "jeg tror det" eller så svarer de på noe helt annet enn det faktisk blir spurt om. Hva med å la være å svare om man ikke VET men bare TROR??

Man spør jo som regel et spørsmål for å få et svar, ikke en haug med formaninger osv. Nå sist jeg gleste noe var det en som spurte om det var en regel mot at man med delt foreldreomsorg ikke kan flytte til annet sted i landet. Jeg vet ikke svaret på det, og har heller ikke svart på den tråden. Men jeg leste av svarene hun/han fikk at det er ikke bra for barnet med all den reisingen. Det var jo ikke det som det ble spurt om da....

Skrevet

Vi er her for å pjatte, og pjatter om det som pjattes kan.

Gjest camilla`n
Skrevet

*takk*

Nå fikk jeg meg en god latter.. Spurte nemlig om en sak for en tid tilbake, og vedkommende som svarte var helt på jorde i forhold til hva jeg spurte om. Jeg var ute etter å finne et produkt til en rimelig penge, og fikk svar på hva vedkommende mente om produktet. Noe som er helt uinteressant for meg!! Men men... Kjattres må det!!!

Gjest Sniff
Skrevet

*takk*

Nå fikk jeg meg en god latter.. Spurte nemlig om en sak for en tid tilbake, og vedkommende som svarte var helt på jorde i forhold til hva jeg spurte om. Jeg var ute etter å finne et produkt til en rimelig penge, og fikk svar på hva vedkommende mente om produktet. Noe som er helt uinteressant for meg!! Men men... Kjattres må det!!!

Det hender jo (ofte) at trådene ut(inn)vikler seg, med sidegrener som ikke har så mye med topp-innlegget å gjøre...

Men det kan vel ikke være heeelt uinteressant for deg hva folk mener om et produkt du har tenkt å kjøpe,- jeg mener ang. kvalitet da, ikke utseende osv.

Skrevet

Vi er her for å pjatte, og pjatter om det som pjattes kan.

Nettopp ;)

Du har skjønt det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...