Gå til innhold

Piercing i klitten

Anbefalte innlegg

Gjest klitten
Skrevet

Jeg vurderer sterkt å få meg en piercing i klitten (liten ring med kule). Er det noen her som har erfaringer med dette? Hva anbefaler dere?

Clue1365380406
Skrevet

Hvorfor vil du det da?

Vil ikke det ødelegge sexlivet endel?

Ser ikke helt for meg at det er så deilig å massere seg der når en har piercing! Den må jo bli i veien? I tillegg vil kanskje følelsen ikke være den samme som før.

Hva med fare for infeksjon?

Ikke vet jeg, men jeg ville ikke gjort det!

Gjest Bloppa
Skrevet

Normalt piercer man ikke selve kliten, bare forhuden!

Det er bare de mest extreme som vil pierce selve kliten! *høres VELDIG vondt ut*

Henriette1365380130
Skrevet

Heihei!

Jeg har ikke piercing i selve klitten, men i "forhuden", og som Bloppa skriver, så tror jeg det er mest vanlig. Tok piercingen for et halvt år siden og har absolutt ikke angret. Har ikke hatt noe problemer med den, og den er veldig deilig å ha der ;)

Go for it, hvis du ikke vil ha den der lenger er det jo bare å ta den ut ;)

Gjest klitten
Skrevet

Jeg mente vel forhuden..:)

Er bare ikke så godt kjent med akkurat det der.

Hvor mye koster det?

Gjør det veldig vondt når man gjør det?

Hvor lang tid tar det før alt er ok igjen?

Kan man ha sex like etterpå?

Gjest bebba
Skrevet

Noe så vanvittig. Hva skulle det være godt for, du risikerer å ødelegge mye for livskvaliteten din.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor mye koster det?

Du mener selvsagt i forhuden.

Ring Oslo Piercing Studio og spør.

Jeg aner ikke hva det koster, men jeg vil gjette på 400-800 kroner.

Enig med deg i at det er kult! :)

Gjest fiskeoppdretter
Skrevet

og urbanmonster tendenser.

Skrevet

Hos Oslo Piercing Studio koster det 250,- for piercing i forhuden over klitoris. De tar faktisk (overraskende nok) også piercing gjennom selve klitten også. Det koster 500,-. Jeg vil vel egentlig anbefale den førstnevnte.

Huden i underlivet gror fort, og det er veldig sjelden det er noen komplikasjoner med intimpiercinger. Dette er mye fordi dette området på kroppen er rimelig selvrensende. Du vil nok neppe ha lyst til å ha sex umiddelbart etterpå, da det kommer til å være ganske ømt en stund. Men det er ikke noen definert grense for hvor tidlig etterpå du kan ha sex - kjenn etter, og vær forsiktig med direkte stimulans i området en stund.

"......................."

Henriette1365380130
Skrevet

Hvor mye koster det?

Jeg betalte 500 for piercing og smykke. Synes ikke det gjorde så veldig vondt, men skvatt litt ;> Var ikke ømt så lenge, men det spørs nok på hvor godt man renser og sånt, antar jeg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...