Gå til innhold

Ny orm?

Anbefalte innlegg

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Nå er det ikke gøy å være på nettet lenger....Tror jeg har fått den nye ormen på maskinen, den det sto skrevet om på nettavisen i dag(eller i går...).

Maskinen jobber utrolig tregt og det høres inni harddisken at den strever.

Jeg lastet ned musikk fra Kazaa i helgen, og det var etter det dette her oppsto.

Jeg har Norton Antivirus, siste versjon, men det hjelper lite når den ikke har oppdatert seg på ormen. Dessuten klarer den å komme seg igjennom sikkerhetsprogrammet.

Hva gjør jeg nå? Recovering-cd'en? Jeg gidder knapt nok bruke internett når jeg må vente så lenge på hver eneste side.

Andre som har opplevd det samme?

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Prøv å scanne maskinen med antivirusprogrammet du finner på http://housecall.antivirus.com/ - det trenger ikke å lastes ned, du kjører det direkte fra websiden.

Tusen takk! Nå har jeg scannet, men den fant ingenting. Er den oppdatert på siste ormen da? Det er "noe" på maskinen nemlig, jeg vet ikke hva, men den jobber kjempetregt. Før helgen var den mye raskere.

Skrevet

Tusen takk! Nå har jeg scannet, men den fant ingenting. Er den oppdatert på siste ormen da? Det er "noe" på maskinen nemlig, jeg vet ikke hva, men den jobber kjempetregt. Før helgen var den mye raskere.

Gå inn på kontrollpanel - legg til/fjern programmer, og se om det er noen programmer som har lagt seg inn de siste dagene.

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Gå inn på kontrollpanel - legg til/fjern programmer, og se om det er noen programmer som har lagt seg inn de siste dagene.

Merkelig dette her.....

Etter jeg scannet via den linken jeg fikk fra citoyen, er maskina rasende rask igjen.....!

Det sto at ingen virus ble funnet, men nå er den slik den var. Ingen "knirking og knaking" fra harddisken lenger og sidene spretter opp.

Puh, herlig:)

Gjest Rusle
Skrevet

Prøv å scanne maskinen med antivirusprogrammet du finner på http://housecall.antivirus.com/ - det trenger ikke å lastes ned, du kjører det direkte fra websiden.

Vi har 4 trojanske hester som HouseCall fant, men den klarer ikke å slette dem. Så nå må harddisken formateres :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...