Gå til innhold

hva er vanlig mellom mennesker?


Gjest hekle

Anbefalte innlegg

Plutselig nå ble jeg veldig redd..redd fordi noen som betyr mye for meg sa at jeg ikke kan kreve at hun, eller noen alltid vil være der for meg.

Men kanskje hun også mente at hun ikke selv vet om hun vil være der?

Hva betyr det?

Hva er vanlig mellom mennesker?

Vil jeg bli forlatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg forstår hva hun sa. Ingen kan være tilstede for et annet menneske 24 timer i døgnet år etter år.

Det betyr ikke at vedkommende vil forlate deg. Verden er ikke så svart/hvit.

Innimellom må vi ta ansvaret for oss selv og innse at ingen kan stille opp for oss til en hver tid.

De fleste har mer enn en person som betyr noe for seg. Dessuten har en andre nødvendige ting som må gjøres som f.eks. arbeid. Den tid en har må derfor fordeles mellom disse på en fornuftig måte. I tillegg vil vel de fleste også ha behov for innimellom å prioritere seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...