Gjest filosofie Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Det sies - av fulle folk og unger får man vite sannheten. Er det noe sannhet i dette ordtaket? Har fulle folk og unger ikke så mange hemninger og koder slik at tankene kommer frem uten filter? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Ja, jeg tror det er noe i dette. Det er mange sannheter som kan være vanskelige å få sagt av forskjellige grunner. Med noe reduserte hemninger kan det være lettere å få sagt det. 0 Siter
eplet Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Ja, jeg tror det er noe i dette. Det er mange sannheter som kan være vanskelige å få sagt av forskjellige grunner. Med noe reduserte hemninger kan det være lettere å få sagt det. Jeg har også erfart at ved lengre tids bruk av antideppresiva så kan man være ganske løssluppen når det gjelder å si ting til mennesker. Dette er både positivt og kan være ganske negativt. 0 Siter
andungen Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Jeg har også erfart at ved lengre tids bruk av antideppresiva så kan man være ganske løssluppen når det gjelder å si ting til mennesker. Dette er både positivt og kan være ganske negativt. S S R I får tunga på gli! *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.