Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte på en vask her forrige uke og ved sentrifugering kom en dunkende fæl lyd...

Slo av maskinen med en gang og kontaktet verkstedet neste dag.

Maskinen er fire og et halvt år gammel så jeg håpet på at skaden ville gå på reklamasjonen.

I dag var de her og sjekket og etter bare en liten titt og test fant de ut at det var pakningen rundt trommelen som var gåen. Han ringer med en gang selger for å sjekke om reklamasjon.

Og jippiiii...hold deg fast sa han...jeg fikk jaggu en ny maskin.

Feilen viser seg å være så komplisert å reparere og så kostbar at det er billigere å gi meg en ny maskin.

Makan til gladmelding da :)

Så til uka skal jeg ned og hente meg en splitter ny vaskemaskin...he he...

:)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvilket merke var dette?

Kunne det være en Jøtul?

Skrevet

Hvilket merke var dette?

Det er en Zanussi maskin :)

Skrevet

Det er en Zanussi maskin :)

Må den nye også være en Zanussi?

Jeg har hørt mye negativt om det merket, så ville valgt noe annet, om du har mulighet da.

Skrevet

Må den nye også være en Zanussi?

Jeg har hørt mye negativt om det merket, så ville valgt noe annet, om du har mulighet da.

De vil vel gjerne gi ut en tilsvarende - i pris - tenker jeg...merket er nok "uvesentlig" for dem kanskje...

Men lik maskin får jeg nok ikke for det kommer jo nytt på markedet hele tiden og i sånn fart er jo fire og et halvt år mye...

Skrevet

De vil vel gjerne gi ut en tilsvarende - i pris - tenker jeg...merket er nok "uvesentlig" for dem kanskje...

Men lik maskin får jeg nok ikke for det kommer jo nytt på markedet hele tiden og i sånn fart er jo fire og et halvt år mye...

I omtrent samme prisklasse som Zanussi har du bl.a. merket Gorenje, som har langt bedre kvalitet. Du får spørre etter det, eller "hva som helst" annet enn Zanussi og UPO... :-)

Skrevet

I omtrent samme prisklasse som Zanussi har du bl.a. merket Gorenje, som har langt bedre kvalitet. Du får spørre etter det, eller "hva som helst" annet enn Zanussi og UPO... :-)

Trodde Gorenje var et mer ukjent og "dårligere" merke enn Zanussi...men der kan en altså se...

Blir spennende å se hva jeg får...skal ringe ned etterpå.

Takk for tipsene da, Gemini.

Gjest Grumpy
Skrevet

Trodde Gorenje var et mer ukjent og "dårligere" merke enn Zanussi...men der kan en altså se...

Blir spennende å se hva jeg får...skal ringe ned etterpå.

Takk for tipsene da, Gemini.

Gorenje er ganske nytt i Norge men er kjent merke ellers i Europa. Produseres i Slovenia, og i Norge er det BSH som også har Bosch og Siemens som selger dem. Jeg kjøpte en Gorenje-maskin som jeg måtte få omlevert etter bare noen måneder. Men den nye maskinen jeg fikk da var jeg godt fornøyd med. Den første jeg fikk var det bulk på så jeg tror forhandleren får ta skylda for den, ikke produsenten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...