Ihne Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Er det bare en myte, eller er det slik at kinesiske menn har små peniser? 0 Siter
Gjest yukku ohno Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Afrikanere har i gjennomsnitt størst, så europeere og amerikanere og asiater har minst. Leste det i en bok av Ken Purvis. Selvsagt er det noe individuelt og folk er ikke så "renrasede" lengre. Skjeden til kvinnene er faktisk konstruert til å passe mannfolk fra samme kontinent, mener jeg og å ha lest i den boka. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Afrikanere har i gjennomsnitt størst, så europeere og amerikanere og asiater har minst. Leste det i en bok av Ken Purvis. Selvsagt er det noe individuelt og folk er ikke så "renrasede" lengre. Skjeden til kvinnene er faktisk konstruert til å passe mannfolk fra samme kontinent, mener jeg og å ha lest i den boka. "Skjeden til kvinnene er faktisk konstruert til å passe mannfolk fra samme kontinent, mener jeg og å ha lest i den boka." Så en asiatisk kvinne og en afrikans mann vil altså ha litt problemer.? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 I boka "Hot Sex" står det samme som yukku ohno under her skriver. Men det er selvsagt individuelle forkjeller der og, så kanskje du finner deg en hingst som har større penis enn du noen gang har sett. 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 "Skjeden til kvinnene er faktisk konstruert til å passe mannfolk fra samme kontinent, mener jeg og å ha lest i den boka." Så en asiatisk kvinne og en afrikans mann vil altså ha litt problemer.? Kanskje enda dummere med en afrikansk kvinne og kinesisk mann! 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Kanskje enda dummere med en afrikansk kvinne og kinesisk mann! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Kanskje enda dummere med en afrikansk kvinne og kinesisk mann! *ler* Du sier noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.