Gjest drømmer om enebolig Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg spiller akustisk piano. Jeg bor i øverste etage i blokk. Jeg har fått kommentarer fra naboene om at det er lytt her. Hva gjør jeg nå? :-( 0 Siter
frosken Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Tillat deg å spille noe hver dag - men ikke sent om kvelden - eller tidlig om morgenen i helgene :-) Ikke la evt. unger leke med pianoet, det er slitsomt å høre på for andre. Jeg var så heldig å ha naboer som kommenterte på at det var så hyggelig at noen spilte! 0 Siter
Gjest drømmer om enebolig Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Tillat deg å spille noe hver dag - men ikke sent om kvelden - eller tidlig om morgenen i helgene :-) Ikke la evt. unger leke med pianoet, det er slitsomt å høre på for andre. Jeg var så heldig å ha naboer som kommenterte på at det var så hyggelig at noen spilte! Jeg trenger forresten noen nye noter :-) Jeg har ikke hatt piano på ti år. Kanskje du kan anbefale noen? Ikke av det helt enkleste. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg trenger forresten noen nye noter :-) Jeg har ikke hatt piano på ti år. Kanskje du kan anbefale noen? Ikke av det helt enkleste. Kanskje du finner noe via dette søket: http://www.google.com/search?q=piano+notes&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg bodde under en pianist en gang. En fyr som livnæret seg av å spille piano. Jeg måtte faktisk sende fyren en skriftelig klage før han tok et hint. Han spilte sikkert 5 timer i døgnet, og jeg var virkelig i ferd med å bli gal. Det endte faktisk med at fyren flyttet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg tror du kan spille fra 9-16 og fra 18-20. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.