Gå til innhold

pianospilling i blokk

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer om enebolig
Skrevet

Jeg spiller akustisk piano. Jeg bor i øverste etage i blokk. Jeg har fått kommentarer fra naboene om at det er lytt her. Hva gjør jeg nå? :-(

Skrevet

Tillat deg å spille noe hver dag - men ikke sent om kvelden - eller tidlig om morgenen i helgene :-)

Ikke la evt. unger leke med pianoet, det er slitsomt å høre på for andre.

Jeg var så heldig å ha naboer som kommenterte på at det var så hyggelig at noen spilte!

Gjest drømmer om enebolig
Skrevet

Tillat deg å spille noe hver dag - men ikke sent om kvelden - eller tidlig om morgenen i helgene :-)

Ikke la evt. unger leke med pianoet, det er slitsomt å høre på for andre.

Jeg var så heldig å ha naboer som kommenterte på at det var så hyggelig at noen spilte!

Jeg trenger forresten noen nye noter :-) Jeg har ikke hatt piano på ti år. Kanskje du kan anbefale noen? Ikke av det helt enkleste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bodde under en pianist en gang. En fyr som livnæret seg av å spille piano.

Jeg måtte faktisk sende fyren en skriftelig klage før han tok et hint. Han spilte sikkert 5 timer i døgnet, og jeg var virkelig i ferd med å bli gal.

Det endte faktisk med at fyren flyttet.

Skrevet

Jeg tror du kan spille fra 9-16 og fra 18-20.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...