Gå til innhold

Gameboy Color vs. Advance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å kjøpe Gamboy, og da står det jo mellom Color og Advance. Hva er best?

Jeg synes at skjermen på Advance er dårlig, man må jo se på den i helt rette vinkelen og under optimale lysforhold for å se hva som foregår på skjermen!

Men det lages vel kanskje ikke spill til Gameboy Color lenger, siden Advance er nyere?

Skrevet

Har to barn med Gameboy. Vi har vanlig Advance og den nyeste Advance sp. På sistnevnte er skjermen større og i tillegg med lys. Den kan anbefalles.

Gjest Advance SP
Skrevet

Vi har også Advance SP, den er bare helt toppers, både for voksne og barn :o)

Kjøpte den her om dagen da snuppa ville bruke feriepengene sine på den.

På vår Elkjøp-butikk skulle de ha 995,-, men jeg hadde vært på Elkjøp sine sider på nettet å sjekket før jeg dro i butikken, der koster den 895,- så da måtte de selge den til den prisen til meg da.

Husk forøvrig ALLTID å sjekk prisene på nettet FØR du handler i en Elkjøp butikk, de må selge til nettprisen hvis det er billigere der.

Forøvrig sjekket vi prisene i Sverige, der kostet spillemaskinene 995,-.

Skrevet

Vi har også Advance SP, den er bare helt toppers, både for voksne og barn :o)

Kjøpte den her om dagen da snuppa ville bruke feriepengene sine på den.

På vår Elkjøp-butikk skulle de ha 995,-, men jeg hadde vært på Elkjøp sine sider på nettet å sjekket før jeg dro i butikken, der koster den 895,- så da måtte de selge den til den prisen til meg da.

Husk forøvrig ALLTID å sjekk prisene på nettet FØR du handler i en Elkjøp butikk, de må selge til nettprisen hvis det er billigere der.

Forøvrig sjekket vi prisene i Sverige, der kostet spillemaskinene 995,-.

Takk for svar! Da spørs det om det ikke blir en Advance SP, til glede for store og små ;)

Bente831365380491
Skrevet

Er gameboy color å få tak i lenger?? Mener at vi solgte dem ut for 100 kr stk på jobb før jul for å bli kvitt dem da det ikke var mulig å få tak i spill til dem lenger...

Gjest Advance SP
Skrevet

Takk for svar! Da spørs det om det ikke blir en Advance SP, til glede for store og små ;)

PS en annen ting som var kjekt her i huset (da vi allerede har "vanlig" Advance) , spillene til "vanlig" Advance og Advance SP går om hverandre :o)

Lykke til !!! Men pass deg, du blir hekta :o), akkurat nå er spillet opptatt så jeg måtte innpå her istedenfor da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...