juniklubben 2001 Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Har sendt en mail til Webmaster ang. problemer med og få oppdatert hjemmesidem til Juniklubben 2001. http://www.doktoronline.no/homepage/juni2001/ Får beskjed om internal server error. Hele feilmeldingen er sendt pr. e-mail til webmaster. Hva er det som er galt, jeg gjør det samme som jeg har gjort før, logger meg inn, last opp hjemmeside osv. Hilsen 0 Siter
jannet Skrevet 15. januar 2001 Skrevet 15. januar 2001 De holder på med problemet. Jeg må si "heldigvis" er vi flere. Jeg får ikke lastet opp/oppdatert juliklubben og har hatt kontakt med webmaster siden forrige uke! Vi får håpe det ordner seg, jeg trodde det var bare meg!:-) 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 15. januar 2001 Skrevet 15. januar 2001 jannet skrev (På 15.1.2001 den 8.52): De holder på med problemet. Jeg må si "heldigvis" er vi flere. Jeg får ikke lastet opp/oppdatert juliklubben og har hatt kontakt med webmaster siden forrige uke! Vi får håpe det ordner seg, jeg trodde det var bare meg!:-) nå har vi sjekket rundt om kring i tjenesten vår. Utfordringen er at vi ikke klarer å replikere feilen dere får, d.v.s. alt funker fint når vi gjør det herfra. Derfor er det vanskelig å korrigere dette problemet. Vi synes det hadde vært fint å få tilbakemelding om det er noen flere som opplever det samme problemet med hjemmesidene. Send en mail til webmaster@doktoronline.no med navnet på hjemmesiden deres hvis dere opplever det samme som jannet/juniklubben 2001. Skriv helst "hjemmesider" i emnefeltet på mailen. 0 Siter
jannet Skrevet 15. januar 2001 Skrevet 15. januar 2001 Webmaster har svar under innlegget mitt. Tenkte bare å si fra tilfelle du ikke finner svar under "svar til deg".:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.