Gå til innhold

Webmaster-hjemmesideoppdat.


juniklubben 2001

Anbefalte innlegg

juniklubben 2001

Har sendt en mail til Webmaster ang. problemer med og få oppdatert hjemmesidem til Juniklubben 2001. http://www.doktoronline.no/homepage/juni2001/

Får beskjed om internal server error. Hele feilmeldingen er sendt pr. e-mail til webmaster.

Hva er det som er galt, jeg gjør det samme som jeg har gjort før, logger meg inn, last opp hjemmeside osv.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De holder på med problemet. Jeg må si "heldigvis" er vi flere. Jeg får ikke lastet opp/oppdatert juliklubben og har hatt kontakt med webmaster siden forrige uke! Vi får håpe det ordner seg, jeg trodde det var bare meg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

De holder på med problemet. Jeg må si "heldigvis" er vi flere. Jeg får ikke lastet opp/oppdatert juliklubben og har hatt kontakt med webmaster siden forrige uke! Vi får håpe det ordner seg, jeg trodde det var bare meg!:-)

nå har vi sjekket rundt om kring i tjenesten vår. Utfordringen er at vi ikke klarer å replikere feilen dere får, d.v.s. alt funker fint når vi gjør det herfra. Derfor er det vanskelig å korrigere dette problemet.

Vi synes det hadde vært fint å få tilbakemelding om det er noen flere som opplever det samme problemet med hjemmesidene. Send en mail til [email protected] med navnet på hjemmesiden deres hvis dere opplever det samme som jannet/juniklubben 2001. Skriv helst "hjemmesider" i emnefeltet på mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...