Gå til innhold

journal

Gjest sykehusjournal

Anbefalte innlegg

Gjest sykehusjournal
Skrevet

Hvor og hvordan kan man få kopi av journalen sin?

Jeg har vært innlagt ved flere avdelinger og lurer på om jeg vil få kopi av alt eller bare noe?

thinkerbell
Skrevet

lever en skriftlig søknad til ekspedisjonen ved sykehuset. du får ( som oftest ihvertfall) da tilsendt journal fra alle avdelingene. Noen sykehus tar seg imidlertid betalt.

Ps. ha noen å hold i hånden når du leser den.

Gjest sykehusjournal
Skrevet

lever en skriftlig søknad til ekspedisjonen ved sykehuset. du får ( som oftest ihvertfall) da tilsendt journal fra alle avdelingene. Noen sykehus tar seg imidlertid betalt.

Ps. ha noen å hold i hånden når du leser den.

Kan jeg bare skrive at jeg søker om å få kopi, eller må jeg skrive noe spesielt som utdype hvorfor ect.?

thinkerbell
Skrevet

Kan jeg bare skrive at jeg søker om å få kopi, eller må jeg skrive noe spesielt som utdype hvorfor ect.?

neida, bare skriv at du ønsker å få tilsendt en kopi. ingen har noe med hvorfor du ønsker å lese den.

(i visse tilfeller kan pas. nektes å få den utlevert, men det skal som regel svært(!) mye til)

Gjest sykehusjournal
Skrevet

neida, bare skriv at du ønsker å få tilsendt en kopi. ingen har noe med hvorfor du ønsker å lese den.

(i visse tilfeller kan pas. nektes å få den utlevert, men det skal som regel svært(!) mye til)

Nødvendig å skrive personnummer der eller nok med adresse mon tro?

thinkerbell
Skrevet

Nødvendig å skrive personnummer der eller nok med adresse mon tro?

jeg ville ha skrevet både personnummer og adresse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...