Gjest sykehusjournal Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hvor og hvordan kan man få kopi av journalen sin? Jeg har vært innlagt ved flere avdelinger og lurer på om jeg vil få kopi av alt eller bare noe? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 lever en skriftlig søknad til ekspedisjonen ved sykehuset. du får ( som oftest ihvertfall) da tilsendt journal fra alle avdelingene. Noen sykehus tar seg imidlertid betalt. Ps. ha noen å hold i hånden når du leser den. 0 Siter
Gjest sykehusjournal Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 lever en skriftlig søknad til ekspedisjonen ved sykehuset. du får ( som oftest ihvertfall) da tilsendt journal fra alle avdelingene. Noen sykehus tar seg imidlertid betalt. Ps. ha noen å hold i hånden når du leser den. Kan jeg bare skrive at jeg søker om å få kopi, eller må jeg skrive noe spesielt som utdype hvorfor ect.? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Kan jeg bare skrive at jeg søker om å få kopi, eller må jeg skrive noe spesielt som utdype hvorfor ect.? neida, bare skriv at du ønsker å få tilsendt en kopi. ingen har noe med hvorfor du ønsker å lese den. (i visse tilfeller kan pas. nektes å få den utlevert, men det skal som regel svært(!) mye til) 0 Siter
Gjest sykehusjournal Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 neida, bare skriv at du ønsker å få tilsendt en kopi. ingen har noe med hvorfor du ønsker å lese den. (i visse tilfeller kan pas. nektes å få den utlevert, men det skal som regel svært(!) mye til) Nødvendig å skrive personnummer der eller nok med adresse mon tro? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Nødvendig å skrive personnummer der eller nok med adresse mon tro? jeg ville ha skrevet både personnummer og adresse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.