Gå til innhold

Damer, sex og likestilling og rettferdighet


pirko

Anbefalte innlegg

På Aker brygge var det en mannlig modell som spurte damer som gikk forbi om de var ute etter sex, men ingen var interessert.

En kvinnelig modell, gjorde det samme, og da var det masse menn som var interessert.

Er ikke damer interessert i sex?.

Hvis en dame på Spray f.eks skriver at du søker en elsker, får hun masse henvendelser, selv om hun ikke er særlig pen engang..gjør en mann det samme skjer det ikke mye...(med unntak om han har veldig høy status/penger/utseende)

Er dette rettferdig?

Er det rart menn må manipulere og si de er forelsket bla bla for å få seg sex?

Hadde det vært like lett for en mann som en dame å få seg sex, så hadde garantert vært langt færre voldtekter også.

Har ikke damer selv skyld i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    68

  • tjohei

    44

  • pirko

    16

  • mil1365380270

    16

Gjest selvsagt er ikke kvinnene ansvarlige for menns voldtekter

Prolemstillingene og obesrvasjonene var interessante inntil jeg leste kom til siste avsnitt, hvor du spør om ikke kvinner (generelt) er skyld i voldtekter av kvinner fordi kvinner ikke er like tilgjengelige for menn som det menn er for kvinner. Bare det å spørre om noe slik gjør at hele temaet blir uinteressant å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hehe... Du skjønner selvfølgelig selv hvor dumt det du skriver er?

Det tror jeg faktisk ikke han gjør...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Du skjønner selvfølgelig selv hvor dumt det du skriver er?

Så du tror ikke at det hadde vært færre voldtekter hvis menn hadde hatt det like lett som damer?

Om ikke skyld, så er det i alle fall en konsekvens av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prolemstillingene og obesrvasjonene var interessante inntil jeg leste kom til siste avsnitt, hvor du spør om ikke kvinner (generelt) er skyld i voldtekter av kvinner fordi kvinner ikke er like tilgjengelige for menn som det menn er for kvinner. Bare det å spørre om noe slik gjør at hele temaet blir uinteressant å diskutere.

Problemstillingen er hvordan det skal bli like lett for menn som på kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

Enten så vil de ikke eller så vil de, da er det vel ikke hennes skyld, om hun ikke vil, herregud, er du kun ute etter å provosere?

Forresten får jenter masse henvendelser på spray selv om de skriver at de hater å pule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror ikke at det hadde vært færre voldtekter hvis menn hadde hatt det like lett som damer?

Om ikke skyld, så er det i alle fall en konsekvens av det...

Om det er noen som har skyld, er det da for faen de kåte mannfolka som ikke klarer å nøye seg med høyrehånda si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så vil de ikke eller så vil de, da er det vel ikke hennes skyld, om hun ikke vil, herregud, er du kun ute etter å provosere?

Forresten får jenter masse henvendelser på spray selv om de skriver at de hater å pule.

Naturen er jo tross alt skapt slik at mannen er mye sterkere slik at han han skal få seg noe uavhengig av om damene vil eller ikke....men hadde derimot damene vært tilgjengelige slik som oss, så hadde det gått knirkefritt..ergo damene har skyld i dette selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturen er jo tross alt skapt slik at mannen er mye sterkere slik at han han skal få seg noe uavhengig av om damene vil eller ikke....men hadde derimot damene vært tilgjengelige slik som oss, så hadde det gått knirkefritt..ergo damene har skyld i dette selv

Er du ute etter pepper eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter pepper eller?

Det er sikkert et par-tre stk på 14-16 år som diskuterer hva de skal skrive neste gang for å få reaksjoner.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et par-tre stk på 14-16 år som diskuterer hva de skal skrive neste gang for å få reaksjoner.

;)

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert et par-tre stk på 14-16 år som diskuterer hva de skal skrive neste gang for å få reaksjoner.

;)

Neste gang du blir voldtatt angrer du nok på at dere jenter ikke hadde blitt enige om å være tilgjengelige som andre folk er(andre folk er gutta) i stedet for å sitte psykisk knekt og livet ødelagt.

Selv tar jeg sterkt avstand fra voldtekt...men naturen går sin gang uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du blir voldtatt angrer du nok på at dere jenter ikke hadde blitt enige om å være tilgjengelige som andre folk er(andre folk er gutta) i stedet for å sitte psykisk knekt og livet ødelagt.

Selv tar jeg sterkt avstand fra voldtekt...men naturen går sin gang uansett...

Voldtekt har ingenting med naturens gang å gjøre, det har med idioter som er gale i hodet å gjøre.

Og det vil du skjønne om noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sønn22

Voldtekt har ingenting med naturens gang å gjøre, det har med idioter som er gale i hodet å gjøre.

Og det vil du skjønne om noen år...

Min mannlige intuisjon forteller meg at pirko er voksen, og bare våser.

Det funker jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt har ingenting med naturens gang å gjøre, det har med idioter som er gale i hodet å gjøre.

Og det vil du skjønne om noen år...

jeg nærmer meg 30 og er høyskoleutdannet(uten at det trenger å si noe) med en intelligens over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt har ingenting med naturens gang å gjøre, det har med idioter som er gale i hodet å gjøre.

Og det vil du skjønne om noen år...

"Voldtekt har ingenting med naturens gang å gjøre, det har med idioter som er gale i hodet å gjøre"

Idioter er ofte helt vanlige folk som blir desperate nok. Har du lest forbrytelse og straff av Dostojevskij?(russiske navn er ekle å stave)

Selv er jeg ikke i tvil om at voldtektstatistikken hadde vært langt hyggeligere lesning hadde tingene jeg her peker på vært en realitet.(at damer hadde blitt tilgjengelige slik som menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik og håpløs idioti!! De som voldtar gjør det ikke pga sexlyst eller at de ikke "får" noe sex, men pga den "makta" de får over offeret. Provoserende idiot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nærmer meg 30 og er høyskoleutdannet(uten at det trenger å si noe) med en intelligens over gjennomsnittet.

hahaha! *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...