Gjest Daisy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hi, hi. Skrev det med store bokstaver i åpent forum. 0 Siter
Rubia Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ja...såpass...så det tidligere og stusset litt... Åsemor gravid... Vel, gratulere da Åsemor 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Mente jo ikke seriøst at jeg hadde tenkt å skrive det med store bokstaver her da, de fleste har tross alt fåttt det med seg, jeg har jo snakket om det litt overalt i 5 uker nå... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Mente jo ikke seriøst at jeg hadde tenkt å skrive det med store bokstaver her da, de fleste har tross alt fåttt det med seg, jeg har jo snakket om det litt overalt i 5 uker nå... He, he. Jeg skjønte at du tullet, men jeg gjorde det for det... sorry. Går det bra? ) Er jo morsomt, da... 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 He, he. Jeg skjønte at du tullet, men jeg gjorde det for det... sorry. Går det bra? ) Er jo morsomt, da... Jada, for all del. Kunne nok funnet på det samme selv, i det rette øyeblikket. Og det er jo ikke sånn at jeg prøver å holde det hemmelig, jeg har jo mest lyst at hele verden skal vite det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jada, for all del. Kunne nok funnet på det samme selv, i det rette øyeblikket. Og det er jo ikke sånn at jeg prøver å holde det hemmelig, jeg har jo mest lyst at hele verden skal vite det. Så lenge det er under lykkelige omstendigheter så er det jo ingenting som er bedre enn det! 0 Siter
Reg@l Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Mente jo ikke seriøst at jeg hadde tenkt å skrive det med store bokstaver her da, de fleste har tross alt fåttt det med seg, jeg har jo snakket om det litt overalt i 5 uker nå... Fikk det med meg for litt iden, man har ikke pellet meg til å kommentere det enda. GRATULERER! 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ja...såpass...så det tidligere og stusset litt... Åsemor gravid... Vel, gratulere da Åsemor Unnskyld meg,føler meg litt "uttafor" nå. Hvorfor er det så spesielt at Åsemor er gravid? Nysgjerrig ble jeg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Fikk det med meg for litt iden, man har ikke pellet meg til å kommentere det enda. GRATULERER! Tænkju! 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Unnskyld meg,føler meg litt "uttafor" nå. Hvorfor er det så spesielt at Åsemor er gravid? Nysgjerrig ble jeg. Fordi Åsemor har mast om å bli gravid i snart ett år, og alle her bryr seg mye om lille snille Åsemor 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Fordi Åsemor har mast om å bli gravid i snart ett år, og alle her bryr seg mye om lille snille Åsemor Okei.Gratulerer da:o) 0 Siter
Gjest varogsågravid Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Jeg kan ikke la være å få barn fordi noen få får store komplikasjoner. Til tider tror jeg ikke engang at jeg er gravid, og jeg tror absolutt ikke på at dette opplegget her ender med at jeg faktisk får en baby som jeg kan elske så høyt som jeg aldri har gjort før. Jeg vet mye om alt som kan gå galt, kanskje for mye, sånn at jeg bekymrer meg unødig. Det er beklagelig at du sitter i rullestol nå, men skal verden slutte å formere seg fordi dette skjer med noen få personer? Og ja, det er forskjell på kvinner og menn, men det kan vi ikke gjøre noe som helst med. Jeg har valgt selv å bli gravid, og tar alt som følger med. Om det ikke blir barn eller om jeg blir skadet for livet er det en risk jeg må ta, for hvis det går bra er gevinsten så uendelig stor. 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Ja kanskje like så greit å slutte med å bære fram og føde barn...? 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Mente jo ikke seriøst at jeg hadde tenkt å skrive det med store bokstaver her da, de fleste har tross alt fåttt det med seg, jeg har jo snakket om det litt overalt i 5 uker nå... Gratulerer så mye Åsemor Så morsomt da, har du noen fra før? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Gratulerer så mye Åsemor Så morsomt da, har du noen fra før? Jeg nei, jeg har ingen barn. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Jippi. Det var jo et oppmuntrende svar til en som er nygravid... Jammen bra det går bra for de fleste, ellers hadde vel menneskeheten bukket under for mange tusen år siden. Det høres ut som du har lidd mye, og du har min medfølelse, men jeg foreslår at du holder deg unna gravid-sider på nettet hvis det gjør så vondt å lese om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.