Lurveline Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jippi. Det var jo et oppmuntrende svar til en som er nygravid... Jammen bra det går bra for de fleste, ellers hadde vel menneskeheten bukket under for mange tusen år siden. Det høres ut som du har lidd mye, og du har min medfølelse, men jeg foreslår at du holder deg unna gravid-sider på nettet hvis det gjør så vondt å lese om det. Pssst! Innlegget står på åpent forum,ikke graviditet;o) 0 Siter
Gjest varogsågravid Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jippi. Det var jo et oppmuntrende svar til en som er nygravid... Jammen bra det går bra for de fleste, ellers hadde vel menneskeheten bukket under for mange tusen år siden. Det høres ut som du har lidd mye, og du har min medfølelse, men jeg foreslår at du holder deg unna gravid-sider på nettet hvis det gjør så vondt å lese om det. Jeg holder meg vekke fra gravid-sider på nettet!!! Men så er det jo noen idioter da, som skriver det på åpent forum. Og åpent forum er jo åpent forum også for meg. Jeg sier det jo bare slik det er for meg og mange andre. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! De fleste kvinner beholder helsa etter både en og mange graviditeter. Så jo, det ER maks uflaks å havne i rullestol etter en graviditet og fødsel. Det er noe som hører med til sjeldenhetene, ikke noe som stadigvekk skjer, selv om du sikkert ikke er den eneste. Trist at det har skjedd deg, men det får være måte på å være gledesdreper når andre er i lykkelige omstendigheter! 0 Siter
Gemini Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg holder meg vekke fra gravid-sider på nettet!!! Men så er det jo noen idioter da, som skriver det på åpent forum. Og åpent forum er jo åpent forum også for meg. Jeg sier det jo bare slik det er for meg og mange andre. Når det står noe om graviditet i overskriften, og du vet du ikke takler det, så kunne du fint latt være å lese innlegget. 0 Siter
Gjest varogsågravid Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg kan ikke la være å få barn fordi noen få får store komplikasjoner. Til tider tror jeg ikke engang at jeg er gravid, og jeg tror absolutt ikke på at dette opplegget her ender med at jeg faktisk får en baby som jeg kan elske så høyt som jeg aldri har gjort før. Jeg vet mye om alt som kan gå galt, kanskje for mye, sånn at jeg bekymrer meg unødig. Det er beklagelig at du sitter i rullestol nå, men skal verden slutte å formere seg fordi dette skjer med noen få personer? Og ja, det er forskjell på kvinner og menn, men det kan vi ikke gjøre noe som helst med. Jeg har valgt selv å bli gravid, og tar alt som følger med. Om det ikke blir barn eller om jeg blir skadet for livet er det en risk jeg må ta, for hvis det går bra er gevinsten så uendelig stor. Sier ikke at verden skal slutte å formere seg, men at samfunnet burde ha vært mer opplyst! Jeg forstod ikke hva jeg gikk til. Glem innlegget mitt. Det var ikke sånn ment. Poenget mitt var at den informasjonen jeg fikk ikke stemte med det som jeg eller venninen min som ble gravid gikk igjennom. Derfor er jeg veldig bitter. Er også bitter på jordmor som ikke ivaretok meg da ting gikk galt. 0 Siter
Gjest varogsågravid Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Når det står noe om graviditet i overskriften, og du vet du ikke takler det, så kunne du fint latt være å lese innlegget. Så klarte jeg ikke det da. Hva faen er det til svar! Jeg leser og skriver hva jeg vil. Har opplevd nok dritt om jeg ikke skal motta dritt fra dere også! Jeg sitter faktisk lenket til en rullestol! Kan dere være så snill å slutte å hakke på meg! Orker ikke mer. Svelger et glass med valium. Om jeg ikke lever i morgen så er vel tydeligvis ikke det noen big deal? 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så klarte jeg ikke det da. Hva faen er det til svar! Jeg leser og skriver hva jeg vil. Har opplevd nok dritt om jeg ikke skal motta dritt fra dere også! Jeg sitter faktisk lenket til en rullestol! Kan dere være så snill å slutte å hakke på meg! Orker ikke mer. Svelger et glass med valium. Om jeg ikke lever i morgen så er vel tydeligvis ikke det noen big deal? Heh... Frem til nå tok jeg deg faktisk seriøst... 0 Siter
Gjest varogsågravid Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Heh... Frem til nå tok jeg deg faktisk seriøst... Så du tror jeg lyver? Hadde jeg ikke sittet i den forbaskede rullestolen hadde jeg verken skrevet dette eller svelget disse pillene. Jeg var ei livsglad og fornuftig jente som deg en gang i tiden jeg også. Tror ikke jeg klarer å skrive mer. Er temmelig døsig. Karen- hvis du leser dette.... Det har ingenting med krangelen vår å gjøre. Du er ei kjempejente! Har alltid vært gld i deg. Hilsen Marianne 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så du tror jeg lyver? Hadde jeg ikke sittet i den forbaskede rullestolen hadde jeg verken skrevet dette eller svelget disse pillene. Jeg var ei livsglad og fornuftig jente som deg en gang i tiden jeg også. Tror ikke jeg klarer å skrive mer. Er temmelig døsig. Karen- hvis du leser dette.... Det har ingenting med krangelen vår å gjøre. Du er ei kjempejente! Har alltid vært gld i deg. Hilsen Marianne Nei, jeg tror ikke du lyver, men jeg tar deg likevel ikke alvorlig. En som sitter og skriver på et åpent forum at hun skal svelge et glass med valium kan jeg ikke ta alvorlig. Jeg har et liv å leve jeg óg. 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så du tror jeg lyver? Hadde jeg ikke sittet i den forbaskede rullestolen hadde jeg verken skrevet dette eller svelget disse pillene. Jeg var ei livsglad og fornuftig jente som deg en gang i tiden jeg også. Tror ikke jeg klarer å skrive mer. Er temmelig døsig. Karen- hvis du leser dette.... Det har ingenting med krangelen vår å gjøre. Du er ei kjempejente! Har alltid vært gld i deg. Hilsen Marianne Nå må du gi deg. Trist når sånn skjer, men man kan ikke true andre med sånne ting likevel. Skjønner at det er tøfft for deg, men du kan likevel jobbe for å få noe godt ut av livet ditt og bruke erfaringer du tar med deg i løpet av livet. Alle har tøffe tak, og det å bli ufør er ikke lett. Men man truer ikke andre på denne måten likevel. Det er ingen andre som kan ta tak i livet ditt, det må du gjøre selv, og tror du det blir bedre av at du skriver her og sier du tar et glass valium pga et innlegg på dol? Det er uansvarlig og lite voksent gjort. For din del håper jeg du får bedre dager. Lykke til. Det hjelper ikke å bli bitter. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så du tror jeg lyver? Hadde jeg ikke sittet i den forbaskede rullestolen hadde jeg verken skrevet dette eller svelget disse pillene. Jeg var ei livsglad og fornuftig jente som deg en gang i tiden jeg også. Tror ikke jeg klarer å skrive mer. Er temmelig døsig. Karen- hvis du leser dette.... Det har ingenting med krangelen vår å gjøre. Du er ei kjempejente! Har alltid vært gld i deg. Hilsen Marianne Du dauer ikke av å svelge valium.(Isåfall må du opp i ekstreme doser, ikke engang felleskatalogen vet hvor høye) Du får deg bare en lengre søvn. 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Nå må du gi deg. Trist når sånn skjer, men man kan ikke true andre med sånne ting likevel. Skjønner at det er tøfft for deg, men du kan likevel jobbe for å få noe godt ut av livet ditt og bruke erfaringer du tar med deg i løpet av livet. Alle har tøffe tak, og det å bli ufør er ikke lett. Men man truer ikke andre på denne måten likevel. Det er ingen andre som kan ta tak i livet ditt, det må du gjøre selv, og tror du det blir bedre av at du skriver her og sier du tar et glass valium pga et innlegg på dol? Det er uansvarlig og lite voksent gjort. For din del håper jeg du får bedre dager. Lykke til. Det hjelper ikke å bli bitter. Jeg er så enig med deg. Sitter her å leser innleggene fordi jeg ikke får sove. Nå får jeg ihvertfall ikke sove.. 0 Siter
nanna Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så klarte jeg ikke det da. Hva faen er det til svar! Jeg leser og skriver hva jeg vil. Har opplevd nok dritt om jeg ikke skal motta dritt fra dere også! Jeg sitter faktisk lenket til en rullestol! Kan dere være så snill å slutte å hakke på meg! Orker ikke mer. Svelger et glass med valium. Om jeg ikke lever i morgen så er vel tydeligvis ikke det noen big deal? maiken, du skulle ha lagt deg for leeenge siden! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Ja, og vi kan alle bli påkjørt i morra. Du kan da ikke la din bitterhet gå ut over Åsemor 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Så klarte jeg ikke det da. Hva faen er det til svar! Jeg leser og skriver hva jeg vil. Har opplevd nok dritt om jeg ikke skal motta dritt fra dere også! Jeg sitter faktisk lenket til en rullestol! Kan dere være så snill å slutte å hakke på meg! Orker ikke mer. Svelger et glass med valium. Om jeg ikke lever i morgen så er vel tydeligvis ikke det noen big deal? Vi driter i om du sitter i rullestol. Betyr det at man ikke trenger å ta hensyn til andre kanskje? Lær deg og oppfør deg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Det er alltid koselig med skikkelige gladinnlegg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 maiken, du skulle ha lagt deg for leeenge siden! *fniser* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Ikke ta gledene på forskudd. Jeg var også gravid. Men nå sitter jeg her uten noe barn, lenket til en rullestol. Har hatt store problemer etter graviditeten. Ønsket meg så inderlig et barn. Gråter når jeg leser alle disse innleggene om graviditet og fødsel. Jeg visste ikke hva jeg gikk til. Håper åsemor er klar over hva det vil si å føde og hva tiden etter en fødsel er. Hvis ikke vil hun nok bli skuffet, med eller uten barn... Et svangerskap kan føre til mange plager og mye smerte i ettertid. Og når du skal føde tror du det ikke kan bli verre enn det du har gått å grudd deg for, men det er det!!! Hvorfor er vi så forbaskede lite opplyst i dette samfunnet? Svangerskap og fødsel fører mange plager med seg for de fleste av oss. Jeg sitter her i den fordømte rullestolen min og lurer på hvorfor mannen slipper så lett unna. Ikke si at jeg bare er maks uheldig, for dette skjer mange mer enn de vi hører om. Du ligger på en måte igjen på fødestuen, mens mannen din får beholde både kropp og sjel! Og underlivet ditt vil være en vemmelse etter en fødsel. Ja, også etter flere år! Kanskje klarer du ikke å sykkle engang etterpå? Og kanskje presser ungen i magen sånn på forskjellige ting at du får isjas? Men enda verre så kan du faktisk havne i rullestol etterpå. Magen din blir heller ikke noe vakkert syn. Jeg hadde et liv før fødselen. Nå har jeg ikke en dritt. Er bitter på samfunnet for at de idylliserer det å være gravid. Svangerskapet kan faktisk ta livet av deg! Sjarmtroll! ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Jeg holder meg vekke fra gravid-sider på nettet!!! Men så er det jo noen idioter da, som skriver det på åpent forum. Og åpent forum er jo åpent forum også for meg. Jeg sier det jo bare slik det er for meg og mange andre. ups! Sorry, så ikke det. Bare gikk ut i fra at et sånt innlegg sto på Graviditet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.