Gå til innhold

Fy søren så dyrt...


pirko

Anbefalte innlegg

Tanna verka litt..og jeg gikk til tannlegen. (Første gang jeg har betalt for tannbehandling.) Han la inn en midlertidig fylling(hadde ikke tid til å rotfylle)..borra nesten ingenting, før han la inn den midlertidige fyllinga. Dette skulle han ha 930 kr for. Jeg synes at det er i drøyeste laget. Han stakkars legen jeg var hos i forrige uke tok bare så vidt over en hundrelapp han(mens tannlgen kappa av meg halve hånda) I alle fall for en student. Da kan man jo selv tenkte på hva den rotfyllinga vil koste....så jeg har jo valget mellom å sulte ihjel eller dø av tannpine..hva er værst?..he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei pirko.

Tannelegen må beregne sitt honorar ut fra bedriftsøkonomiske vurderinger. Hos legen betaler du et mellomlegg, mens folketrygden betaler legen resten.

Dersom du hadde oppsøkt tannlegen tidligere med problemet ditt ville du, og det vet du jo, spart noen tusen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...