Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med kviser, kviser som er som små nupper og med gule hoder i hele pannen, haken og nese/kinn området. Har hatt problemet i over et år med mesteparten av ansiktet dekket av urenheter. Nå har jeg begynt å få sorte ganske store hudormer også. Har prøvd ulike behandlinger på resept og uten respter, har prøvd dyre kremer og andre renseeffekter..men det eneste som ikke gjør at problemet utvikler seg er å skylle ansiktet med vann to ganger daglig. Jeg har til og med lagt om kostholdet, men urenhetene går ikke vekk. I tillegg legger det seg et blankt lag utenpå min røde hud. Jeg føler meg tilbaketrukket fra å delta i sosiale aktiviteter i dagslys pga problemet. Dette går inn på meg og om noen er i samme bås og har tips til hva jeg kan gjøre er jeg takknemlig! Hilsen er jente som har ventet lenge..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154532-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette kan hjelpe deg men det hjalp meg. Når du merker at du holder på å få en kvise dvs at du får en rød, øm kul, men før den blir gul, så smør på litt tannkrem og la det sitte på, gjerne over natten.

Problemet mitt ble ikke borte, men ble mye bedre.

Når det gjelder blank og "fet" hud, vær ekstremt nøye med å fjerne alle rester etter evt sminke. og rens godt. Bruk gjerne en peelingkrem et par ganger i uken, men ikke overdriv, da blir du bare sår. Smør etterpå med en god fuktighetskrem som ikke er fet. Aloe vera pleier å være bra.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154532-kviser/#findComment-991019
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...