Gjest matpakkebokforfatter Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Ser med jevne mellomrom at det etterlyses gode tips til matpakke. En kollega og jeg laget for et par år siden en svært innholdsrik bok med oppskrifter og tips/ideer til matpakkemat. Alle oppskrifter ble prøvet ut i et helt år med våre, tilsammen 4 barn. Oppskriftene passer også godt for ungdom - eller voksne for den del. De store forlagene vil helst ha "kjendiskokker" og syntes at matpakker var altfor smalt tema, men boka ble antatt av et lite forlag. De klarte dessverre ikke å skaffe seg samarbeidspartnere til å finansiere utgivelsen. Da lurer vi på: Er det mange som ville ha interesse av en slik bok? Evt betale noe for å få den tilsendt på e-mail - eller som kopi? I bokform, med bilder, ville den antakelig kostet ca kr 220 - 250. Vi la veldig mye arbeid i å finne på gode, enkle og morsomme ting - og synes det er leit at den ikke kommer ut! 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det er vel forskjell på folk der og som med alt annet, men jeg ville absolutt syns det hadde vært kjekt å ha. Det er så utrolig kjedelig med samme nistepakka hver eneste dag, å litt inspirasjon er absolutt på sin plass! Lykke til! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 syntes egetnlig at 1 m/gul og 1 m/brun var helt greit, jeg. Særlig da jeg forandret til 2 m/gul på det kontoret en av oss gikk ut og kjøpte tomater til å ha oppå...... Men tidene forandres, ting utvikler seg, og mye vil ha mer. Jeg lovpriser at Norge ikke lenger bare har 'typisk nork mat' !!! Takke meg til midelhavet - og JA, jeg var en av de første kaffebar-brukerne, og chiabattas & u name it! Men til hverdags..... ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.