Gå til innhold

selmord snart et faktum


killer81

Anbefalte innlegg

Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll. I dag er eg skremt over mitt farlige valg for 5 år siden, men eg overlevde heldigvis.(Har et godt liv idag!)

Meningen med livet er kjærligheten. Du har personer som lever sin hverdag sammen med deg, som blir knekt om du forlater dem på denne måten. Det lille barnet ditt vil oppleve ekko av "stuntet" ditt i mange, mange år fremover. Tenk på barnet ditt!!!

Det er kun DU som kan gjøre livet ditt bedre, og da bør du først og fremst legge deg inn frivillig på psykiatrisk! Økonomien kan du få hjelp til.

Du er ung, og har livet foran deg. Capre Diem! Grip dagen!

"Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll".

De aller fleste har mer kontroll enn de selv tror. Med unntak av alvorlig syke (psykoser/ RBD/etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest labamba

"Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll".

De aller fleste har mer kontroll enn de selv tror. Med unntak av alvorlig syke (psykoser/ RBD/etc.).

Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll? Tenk hvor mange som har og har hatt selvmordstanker. Det er langt flere enn de som tar selvmord, som heldigvis er få i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll? Tenk hvor mange som har og har hatt selvmordstanker. Det er langt flere enn de som tar selvmord, som heldigvis er få i forhold.

regner med denne var til care diem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en annen utvei.. selv om det ikke ser slik ut akkurat der hvor du sitter..

du trenger hjelp til å komme deg ut av dette.

Hvis du føler at det ikke er hjelp noen plass, send en e-mail til Kjell Magne Bondevik.

Jeg tuller ikke!

Hva har du å tape på det!

Uansett; du skal få, og du vil få hjelp med det økonomiske hos din kommune.

Cluet er at du må være dønn ærlig, og legge frem ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg! Det du trenger, er jo hjelp til å komme gjennom en vanskelig tid, ikke å avslutte livet. Ta kontakt med noen - sosionom, put, fastlegen din, og forklar utførlig hva det er som gjør at livet ditt føles for vanskelig. Så kan dere sammen finne løsninger. Det er ikke verdt å dø for 15 000. Jeg fikk en regning på 30 000 en gang, fra lånekassa, og etter å ha vært der og grått mine bitre tårer satte de det opp som lån med normal tilbakebetaling. Tro meg, banken er ikke helt umenneskelig, det går an å få til ordninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest freaky saturday

"Når man har selvmordstanker har man ingen kontroll".

De aller fleste har mer kontroll enn de selv tror. Med unntak av alvorlig syke (psykoser/ RBD/etc.).

Da eg ble utsrekevet fra RPS den gangen etter selvmordsforsøket, var eg skikkelig skremt over hvor dårlig kontroll eg hadde over følelser og tanker. Hvor enkelt det var å tenke i bane om å utføre selvmord! Fokusen ble helt snever! Man mister totalt objektiviteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeremy1365380731

hvilke penger skal jeg bruke da..da disse ikke fins.har jobb..men di pengene går til faste utgifter.osv..så de

lytt til tips du har fått... ta kontakt med noen som kan hjelpe deg å sette opp en mulig betalingsplan. mange mennesker er i samme situasjon som deg, og jeg vil legge til at man blir et bedre menneske (selv om det kan være et helvete å ha det vanskelig som du har det) av å leve i en vanskelig situasjon- for da forstår man andre som har det vanskelig og. de som ikke har store problemer klarer ikke å ha sympati for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...