flisa Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Joda - jeg har klart å ROTE bort symaskina mi! - Det er ikke mulig,- det er sant, men jeg har altså greid det umulige. Vi har lett OVERALT - gubben har til og med skrudd ut plata foran kaldtloftet - den er og blir borte. noen synske her`? 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Du har lånt den bort? Nei - hadde det vært så enkelt! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Du har lånt den bort? noen har 'lånt' den - fordi du likevel ikke brukte den? tenk etter... har du en søster f.eks? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei - hadde det vært så enkelt! Du har putet den i en eske sammen med de andre sy-tingene? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Du har putet den i en eske sammen med de andre sy-tingene? eller gitt den til loppemarked?? 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Du har putet den i en eske sammen med de andre sy-tingene? Ja, det er kartonger som nå står for tur... 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 eller gitt den til loppemarked?? Den var nyreparert for 600 kr, så den var liksom litt verdt.... 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 noen har 'lånt' den - fordi du likevel ikke brukte den? tenk etter... har du en søster f.eks? ALLE har fått tekstmeldinger om de har lånt den - alle tilbyr MEG å låse sin. I vår familie så er alle jenter utstyrt med symaskin -hehe 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Den var nyreparert for 600 kr, så den var liksom litt verdt.... ta deg en tur i skogen, og mens du hører på fuglekvitter, husker du plutselig hvor du gjemte den!...eller noe i den duren ... fx. ta en tur på by'n ikveld... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Den var nyreparert for 600 kr, så den var liksom litt verdt.... Var dere og hentet den da? 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Var dere og hentet den da? Ja, måtte jo punge ut med penga før vi fikk den! 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 ta deg en tur i skogen, og mens du hører på fuglekvitter, husker du plutselig hvor du gjemte den!...eller noe i den duren ... fx. ta en tur på by'n ikveld... Ja, det var lurt! Skal jaggu ta deg på ordet - - - eller fortsette å klippe møsnter og stoff......i varmen ...*PUH!* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ja, måtte jo punge ut med penga før vi fikk den! Dere hadde så mye å bære på, så dere satte den i garasjen så lenge? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ja, det var lurt! Skal jaggu ta deg på ordet - - - eller fortsette å klippe møsnter og stoff......i varmen ...*PUH!* kult..... hva syr du? 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Dere hadde så mye å bære på, så dere satte den i garasjen så lenge? Har ikke garasje - bare en sportsbod med jordgulv -så det er ikke noe smart sted å sette den, i så fall...HJEMME ER DEN IKKE! 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 kult..... hva syr du? Jeg syr fotsidt skjørt med sjal til Plutten, og limegrønn kjole til meg selv - i går malte jeg sko for at de skulle stå i stil! hehe 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg syr fotsidt skjørt med sjal til Plutten, og limegrønn kjole til meg selv - i går malte jeg sko for at de skulle stå i stil! hehe *imponert* 0 Siter
Rubia Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Når du får napp som funker så i ifra er du snill... Har tre stoooore bilder av familien som jeg blåste opp før jeg flyttet. De var i en stor "konvolutt" på sovrommet mitt men nå er de søkk borte... Kunne trengt en synsk sjel jeg også... 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Når du får napp som funker så i ifra er du snill... Har tre stoooore bilder av familien som jeg blåste opp før jeg flyttet. De var i en stor "konvolutt" på sovrommet mitt men nå er de søkk borte... Kunne trengt en synsk sjel jeg også... Er det ikke fælt? MEN, det skal sies - mens vi lette fant vi i alle fall 4-5 ting vi har lett etter før! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.