Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Mr Kahn skriver også MEGET godt,- har aldri sett du har rost han for skrivestilen..... Nei, det er fordi han bruker sine evner til å støtte terrorister, og brudd på menneskerettighetene. Kahn kunne sikkert vært en hyggelig og oppegående person hvis han hadde sluttet med slikt. Basert på det han skriver, er han jo heller ikke bedre enn de han kritiserer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Kommenter gjerne også den saklige delen av innlegget Sør. Og slutt med sutringen om personkommentarer om deg. Det kler deg ikke - all den tid du er en "versting i klassen" vedrørende det samme selv. Ynkrygg som du er. Jeg er ikke vant med noe saklig fra deg. Du skriver: "Han kan yttre det så mye han orker fra Pakistan." Det er i NORGE vi ha ytringsfrihet; argumentet "han kan ytre seg på Mars" er idioti. Som sagt - jeg diskriminerer ikke - jeg mener enten slipper vi inn BÅDE Sharon og han her, eller ingen av dem. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Som jeg og mange andre her har sagt før - det er ikke store forskjellen mellom nazister og ytterliggående muslimer. Fundamentalister kommer i mange former og farger - men de er likevel merkelig like. Og like ille..... Det er faktisk ikke stor forskjell mellom de her på DOL som kontinuerlig trakasserer muslimer, og fundamentalister som denne mannen. Vi har, for eksempel, folk som feirer utenomrettslige henrettelser, og noen som ville bombe Mekka. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 "Jeg mener at han representerer seg selv..." Du snakker om ansvarsfraskrivelse når det gjelder de han faktisk representerer! Så du mener Carl I Hagen representerer seg selv, og ingen av hans tilhengere bør kritiseres for at de støtter det han står for? ha-ha... Du er blitt så useriøs og vinglete at det nesten ikke er morsomt å plukke i filler dine tullete innlegg lenger.... Nei, Carl I Hagen er lederen av et parti, som folk har meldt seg inn i, og derfor støtter. Denne fundamentalisten representerer muligvis sine egne tilhengere, men ikke andre muslimer. Akkurat som en kristen fanatiker ikke representerer "alle kristne". 0 Siter
Grip Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er faktisk ikke stor forskjell mellom de her på DOL som kontinuerlig trakasserer muslimer, og fundamentalister som denne mannen. Vi har, for eksempel, folk som feirer utenomrettslige henrettelser, og noen som ville bombe Mekka. Muslimer (mannlige fortrinnsvis) kritiseres i for liten grad. Hvis man vurderer denne pestens konsekvenser for millioner av uskylde, burde kritikken vært langt hardere. Men du er ikke alene om å drive horeri og støtte opp om den meningsløse asylindustrien; Bondevik, nå også med statsstøtte til tvangsekteskap: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article263573.ece 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Muslimer (mannlige fortrinnsvis) kritiseres i for liten grad. Hvis man vurderer denne pestens konsekvenser for millioner av uskylde, burde kritikken vært langt hardere. Men du er ikke alene om å drive horeri og støtte opp om den meningsløse asylindustrien; Bondevik, nå også med statsstøtte til tvangsekteskap: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article263573.ece Du, personlig, er langt verre enn den jevne "mannlige muslim". 0 Siter
Grip Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg er ikke vant med noe saklig fra deg. Du skriver: "Han kan yttre det så mye han orker fra Pakistan." Det er i NORGE vi ha ytringsfrihet; argumentet "han kan ytre seg på Mars" er idioti. Som sagt - jeg diskriminerer ikke - jeg mener enten slipper vi inn BÅDE Sharon og han her, eller ingen av dem. Å, bare innrøm det, sør. Du gleder deg til besøket, ikke sant? Litt stas med slike, tenker jeg. Argumentasjon for å tildekke dine totalitære sympatier, kan du jo alltids finne...sharon, præhæh... 0 Siter
Grip Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Du, personlig, er langt verre enn den jevne "mannlige muslim". Det er ikke pent sagt, sør. Vi har jo tidligere snakket om å prøve å holde oss til sak, ikke sant? 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Nei, Carl I Hagen er lederen av et parti, som folk har meldt seg inn i, og derfor støtter. Denne fundamentalisten representerer muligvis sine egne tilhengere, men ikke andre muslimer. Akkurat som en kristen fanatiker ikke representerer "alle kristne". Det er snakk om Pakistans 3. største parti - sitter du her og påstår at så mange mennesker ikke av fri vilje stemmer på dette partiet? Snakk om nedlatende meninger om muslimer! Muslimer er da også fullt ut istand til å ta valg og å delta i demokratiske prosesser - som valg er. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Å, bare innrøm det, sør. Du gleder deg til besøket, ikke sant? Litt stas med slike, tenker jeg. Argumentasjon for å tildekke dine totalitære sympatier, kan du jo alltids finne...sharon, præhæh... Nå er det jo DEG som har totalitære sympatier, Grip. Jeg har alltid argumentert for en rettsstat og demokrati. Enda et selvmål fra deg! 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er ikke pent sagt, sør. Vi har jo tidligere snakket om å prøve å holde oss til sak, ikke sant? Det du vrøvler om om mannlige muslimer er ikke pent. Tåler du ikke din egen medisin? Du kan si det om andre, men andre kan ikke si det samme om deg? 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er snakk om Pakistans 3. største parti - sitter du her og påstår at så mange mennesker ikke av fri vilje stemmer på dette partiet? Snakk om nedlatende meninger om muslimer! Muslimer er da også fullt ut istand til å ta valg og å delta i demokratiske prosesser - som valg er. ??? Det er godt mulig at han er lederen av Pakistans tredje største parti, men hva raker det muslimer som IKKE er medlem i det partiet? 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ??? Det er godt mulig at han er lederen av Pakistans tredje største parti, men hva raker det muslimer som IKKE er medlem i det partiet? Neimen kjære vene - raker ikke f.eks. Carl I Hagens politikk meg fordi om jeg ikke er medlem i hans parti? Og er det snakk om Pakistans 3. største parti, raker det faktisk ganske mange millioner muslimer -enten de er medlemmer eller ei. Ingen mann er en øy, vet du. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Neimen kjære vene - raker ikke f.eks. Carl I Hagens politikk meg fordi om jeg ikke er medlem i hans parti? Og er det snakk om Pakistans 3. største parti, raker det faktisk ganske mange millioner muslimer -enten de er medlemmer eller ei. Ingen mann er en øy, vet du. Jo, men akkurat som du ikke kan lastes (med mindre du er medlem i Frp) for hva CIH uttaler, så kan ikke muslimer lastes for det han her uttaler, med mindre de er medlem i hans parti. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jo, men akkurat som du ikke kan lastes (med mindre du er medlem i Frp) for hva CIH uttaler, så kan ikke muslimer lastes for det han her uttaler, med mindre de er medlem i hans parti. Det vi diskuterer her er jo om han bør komme til Norge og hvilke tanker man kan gjøre seg om dem som invitere ham - og ikke f.eks. en mer moderat politiker - til Pakistans nasjonaldag! 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det vi diskuterer her er jo om han bør komme til Norge og hvilke tanker man kan gjøre seg om dem som invitere ham - og ikke f.eks. en mer moderat politiker - til Pakistans nasjonaldag! Jo, men hva raker det andre enn akkurat de som har invitert ham? Hvis en kristen gruppe inviterte en like uspiselig kristen-fundamentalist, skulle da alle kristne i Norge være ansvarlige? 0 Siter
Goliath Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Jeg er ikke vant med noe saklig fra deg. Du skriver: "Han kan yttre det så mye han orker fra Pakistan." Det er i NORGE vi ha ytringsfrihet; argumentet "han kan ytre seg på Mars" er idioti. Som sagt - jeg diskriminerer ikke - jeg mener enten slipper vi inn BÅDE Sharon og han her, eller ingen av dem. Og da er jo hele spørsmålet om ytringsfrihet et skudd langt utenfor mål (som det var du som bragte på bane). Mitt spørsmål var om han skulle få slippe inn i Norge - og det har intet med ytringsfriheten å gjøre. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Det er faktisk ikke stor forskjell mellom de her på DOL som kontinuerlig trakasserer muslimer, og fundamentalister som denne mannen. Vi har, for eksempel, folk som feirer utenomrettslige henrettelser, og noen som ville bombe Mekka. Jeg regner med at du er klar over at du selv stiller i den kategorien som du kritiserer nå Sør :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Nei, Carl I Hagen er lederen av et parti, som folk har meldt seg inn i, og derfor støtter. Denne fundamentalisten representerer muligvis sine egne tilhengere, men ikke andre muslimer. Akkurat som en kristen fanatiker ikke representerer "alle kristne". Det er den dårligste bortforklaringen på at du "dreit på draget" som du har klart å komme med på lenge Sør. Stoiker svarer deg forøvrig meget godt, så jeg trenger ikke gi noen ytterligere argumenter. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Nei, overhodet ikke, NEI! Det er jo galskap å la en sånn person slippe inn i Norge. Men etter Krekar-saken skulle det sannelig ikke forundre meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.