Gå til innhold

Zyban


Gjest Vegard

Anbefalte innlegg

Zyban er opprinnelig et antidepressivum. Som AD selges det under navnet Wellbutrin.

Det er et meget godt AD og tilhører en annen klasse enn de andre AD vi har på markedet. Det betyr at det kan være et godt alternativ for pasienter som ikke er fornøyd med de AD vi har på markedet i dag. jeg har derfor flere ganger bedt GSK om å søke om registrering også i Norge.

En annen positiv sak med Zyban er at den er en av få seksualfremmende medisiner.Hos ganske mange øker seksuallysten og en får noen heidundrende org....

Merkverdig.

Jeg ble deprimert av Zyban - så ufattelig deprimert. Foruten en fødselsdepresjon, så er dette ikke noe jeg hadde kjennskap med før jeg begynte på Zyban for å slutte å røyke.

Det slo meg helt ut. Jeg satt i en stol i flere uker - totalt handlingslammet og viljeløs. Uten initiativ og humød.

Det var så fryktelig at jeg måtte bare slutte- og da ble jeg meg selv igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...