Gjest petrusa Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 hva kjøper man da? hva er billig og hva er det ingenting å spare på? noen som vet? aldri vært der før... 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Røyk, brus, øl (selv om den inneholder mindre alkohol)og kjøttvarer! Dette vet jeg, for det er det jeg alltid handler i Sverige......noe jeg gjør ofte! Ja, også vin da....hvist du skal på systembolaget! 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Røyk, brus, øl (selv om den inneholder mindre alkohol)og kjøttvarer! Dette vet jeg, for det er det jeg alltid handler i Sverige......noe jeg gjør ofte! Ja, også vin da....hvist du skal på systembolaget! Systembolaget har øl med mer alkohol. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Røyk, brus, øl (selv om den inneholder mindre alkohol)og kjøttvarer! Dette vet jeg, for det er det jeg alltid handler i Sverige......noe jeg gjør ofte! Ja, også vin da....hvist du skal på systembolaget! Er det noe å spare på vin da? Trodde det var spriten (før i hvert fall) som var "the big thing".. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Systembolaget har øl med mer alkohol. Helsekostvarer er billigere der enn her. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Er det noe å spare på vin da? Trodde det var spriten (før i hvert fall) som var "the big thing".. Det er vinen, som er noe og spare på....mye billigere i Sverige med papp vin f.eks....pappvin i Norge koster opptil 300 kr, i sverige koster den bare halvparten... Spriten og er billigere, men det er ikke snakk om mange kronene! 0 Siter
Gjest mårilla Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Røyk, brus, øl (selv om den inneholder mindre alkohol)og kjøttvarer! Dette vet jeg, for det er det jeg alltid handler i Sverige......noe jeg gjør ofte! Ja, også vin da....hvist du skal på systembolaget! "hvist"....vær så snill, ikke slurv sånn med språket. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Helsekostvarer er billigere der enn her. Øl er mye bedre;o) 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 "hvist"....vær så snill, ikke slurv sånn med språket. ups.....sorry...skal ikke gjenta seg....:-) 0 Siter
Gjest lysekil Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Du skal iallefall være prisbevisst !! Vi kjøper grillmat, kyllingfileter, brusboker (men IKKE i matbutikkene for der må du betale pant i tillegg) Ikke bli blind i godisbutikkene, smågodtet er ikke godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.