Gjest lkjfsjfsjfølsjflsøf Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg skal rullere 18 spillere på ett fotball-lag (8 spillere på hver kamp) . Noen som har forslag til en effektiv måte å få til dette på? Mener jeg har vært borti ett program (regneark) hvor man bare plotter inn navnene. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hvor gamle er spillerne? Treneren på guttelaget til sønnen min, deler antall spillere på antall spilleminutter og bare skifter ut når tida er ute. Slik får alle spilt like mange minutter hver. Men det er gutter på 9. 0 Siter
Gjest lkjfsjfsjfølsjflsøf Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hvor gamle er spillerne? Treneren på guttelaget til sønnen min, deler antall spillere på antall spilleminutter og bare skifter ut når tida er ute. Slik får alle spilt like mange minutter hver. Men det er gutter på 9. Hei, Takk for svar. Dette er også gutter på 9 år. Jeg har 20 spillere og kampene er 2x10 min. Antall spillere på banen er 4+1. Det er derfor utelukket å la alle guttene spille hver kamp. Jeg ønsker å la de spille annenhver kamp men ikke ha faste lag. Derfor trenger jeg ett rulleringssystem slik at alle får spilt med alle i løpet av sesongen. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hei, Takk for svar. Dette er også gutter på 9 år. Jeg har 20 spillere og kampene er 2x10 min. Antall spillere på banen er 4+1. Det er derfor utelukket å la alle guttene spille hver kamp. Jeg ønsker å la de spille annenhver kamp men ikke ha faste lag. Derfor trenger jeg ett rulleringssystem slik at alle får spilt med alle i løpet av sesongen. Dette kan jeg ikke mye om, men - vi var også 20 spillere og laget rett og slett 2 lag når vi stilte til kamp, lag 1 og lag 2. Så ble en av oss foreldre ansvarlig for det ene laget - og treneren tok det andre, der også hans sønn spilte. Dette fungerte helt bra for oss - med felles trening, men to lag når vi spilte kamp. Tett oppfølging av foreldre på begge lag. Og lagene møtte hverandre i en kamp. Alle fikk spilt og vi hadde det moro! Og lagene sto ofte på sidelinja og heiet på hverandre når de ikke hadde kamp samtidig. Lykke til - og takk for at det finnes slike som deg som trener ungene våre! 0 Siter
Gjest lkjfsjfsjfølsjflsøf Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Dette kan jeg ikke mye om, men - vi var også 20 spillere og laget rett og slett 2 lag når vi stilte til kamp, lag 1 og lag 2. Så ble en av oss foreldre ansvarlig for det ene laget - og treneren tok det andre, der også hans sønn spilte. Dette fungerte helt bra for oss - med felles trening, men to lag når vi spilte kamp. Tett oppfølging av foreldre på begge lag. Og lagene møtte hverandre i en kamp. Alle fikk spilt og vi hadde det moro! Og lagene sto ofte på sidelinja og heiet på hverandre når de ikke hadde kamp samtidig. Lykke til - og takk for at det finnes slike som deg som trener ungene våre! hei igjen, Vi har det sånn som dere nå men har bestemt oss for rullering fremover da det har vist seg å bli ett A og B lag. Alternativet er å dele laget helt men det er heller ikke ønskelig så kort før vi går over til ellever-fotball. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 hei igjen, Vi har det sånn som dere nå men har bestemt oss for rullering fremover da det har vist seg å bli ett A og B lag. Alternativet er å dele laget helt men det er heller ikke ønskelig så kort før vi går over til ellever-fotball. Hei igjen! Jeg har søkt litt på internett for å se om jeg kan finne noe slikt rulleringsprogram vha. regneark - men nei, jeg setter sikkert ikke opp de smarteste søkeordene. Men kanskje kan en mail til Norges Fotballforbund eller noen slike gi deg napp? Lykke til i alle fall - om dere spiller i Oslo-området, kan det jo tenkes vi treffes til dyst! Pass deg - våre lag er gode! *ler* 0 Siter
Gjest lkjfsjfsjfølsjflsøf Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hei igjen! Jeg har søkt litt på internett for å se om jeg kan finne noe slikt rulleringsprogram vha. regneark - men nei, jeg setter sikkert ikke opp de smarteste søkeordene. Men kanskje kan en mail til Norges Fotballforbund eller noen slike gi deg napp? Lykke til i alle fall - om dere spiller i Oslo-området, kan det jo tenkes vi treffes til dyst! Pass deg - våre lag er gode! *ler* Hei, Jeg forsøkte å søke ute hell jeg også:-) Men fotballforbundet kan være en idé. Ja, du skal ikke se bort i fra at vi møtes i serien. Måtte det beste laget vinne:) Takk for alle gode tips og takk for at du tok deg tid til å søke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.