Gå til innhold

The Butterfly Effect

Anbefalte innlegg

Gjest Nadrine
Skrevet

Noen som har sett den filmen?

Sitter her med en merksnodig følelse, nesten ekkel etter den filmen , men samtidig syntes jeg filmen var helt unik og bra story på en syk, bra måte... får frysninger og en rar etterfølelse av den filmen. Noen som har noen meninger om denne filmen?

Skrevet

Var den verdt å se? Jeg har den på en lånt xbox akkurat nå.

Gjest Nadrine
Skrevet

ja så absolutt. Du glemmer den aldri. Noen må se den 2 ganger for å forstå den helt.

Gjest pruttekula
Skrevet

Den er definitivt verdt å se. Opptil flere ganger.

Gjest Nadrine
Skrevet

hva syntes du om den da? fikk du også en slik merkelig følelse?

Skrevet

ja så absolutt. Du glemmer den aldri. Noen må se den 2 ganger for å forstå den helt.

Da skal jeg se om jeg har ork.

Det er 28 grader i stua mi akkurat nå :o)

Skrevet

Jeg får prøve meg litt seinere :o). Takk

Gjest Nadrine
Skrevet

Da skal jeg se om jeg har ork.

Det er 28 grader i stua mi akkurat nå :o)

Uansett Dorthe... Denne filmen er verdt å se og jeg kommer garantert til å se den igjen en gang. Enkelte filmer ser man gjerne igjen:O)

Skrevet

Uansett Dorthe... Denne filmen er verdt å se og jeg kommer garantert til å se den igjen en gang. Enkelte filmer ser man gjerne igjen:O)

Hvis det er en av de filmene skal jeg se den.

Jeg så Passion of Christ i går natt nemlig. Den også måtte jeg se :o)

Costa1365380367
Skrevet

Filmen var helt ok, mest fordi jeg liker litt den type film, så det var konseptet som fenget mest hos meg, for mye av det andre var ikke bra.

Ashton Kutcher er ikke verdens beste skuespiller akkurat, og han sliter med sitt drama-ansikt. Enkelte av scenene i filmen er helt håpløse, de minner om Final Destination 1 og 2 (ulykker tvinges igjennom uansett hvor dumt det ser ut, men her er de ikke ment å være morsomme).

Og enkelte av temaene som kommer frem i filmen, passer ikke inn i denne type film (farens overgrep på datteren bl.annet). Med noen enkle grep så kunne dette fint ha blitt Final Destination 3, og dermed også hysterrisk morsom (…muligens).

Selv om filmen later som om den har dype, vanskelige filosofiske blah blah, så er dette ”MTV”.

For meg så er dette en av de filmene man husker å ha sett, men når man tenker etter så husker man ikke så mye likevel.

Det er klart man kan sitte sammen å diskutere etter denne filmen, og det bør man kanskje, for man lurer litt på ”hvordan..?”, ”hvorfor gjorde han det..?” og ”ehhhh..? *hehe* I think not”.

* Se heller Donnie Darko 2-3 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...