Gå til innhold

Har du slutter å røyke?

Anbefalte innlegg

Gjest søvn og røyk
Skrevet

Jeg sluttet for ca. en måned siden, og det går utmerket etter 30 år som storrøyker.

Nå har jeg begynt å sove veldig lite, begynner å våkne allerede i 4-tiden på natta enda jeg ikke legger meg før midnatt. Så våkner jeg hver time og må presse meg selv til å sove lenger.

Når jeg står opp føler jeg meg veldig våken og opplagt.

Flere som har fått mindre behov for søvn etter røykekutt.

Videoannonse
Annonse
monique1365380367
Skrevet

Har ikke sluttet og røke, men ønsker det.....mangler bare viljestyrken!

Uansett, så er du kjempeflink som har holdt deg i en hel mnd....

Viljesterk som du er, så klarer du 1 mnd til, for ikke og snakke om 6 mnd.....osv....

stå på, du er flink...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også sluttet å røyke, og jeg sover helt klart mindre nå enn jeg gjorde for 6 måneder siden.

Men jeg har tilskrevet mindre søvn med alderen. Ikke røyk-kuttet.

Gjest Magic Halo
Skrevet

Til å begynne med hadde jeg også en periode hvor jeg våknet før fuglene, men det gikk over. Kanskje det er en tilvenningsperiode for kroppen?

Skrevet

Sluttet for snart 15 år siden, og det er så lenge at jeg faktisk betrakter meg selv som ikke-røyker og ikke som eks-røyker! *S*

Nuvel, kan derimot ikke huske at dette førte til endret søvnmønster.

Gjest endelig ikke røyker :))))))))))
Skrevet

Har ikke sluttet og røke, men ønsker det.....mangler bare viljestyrken!

Uansett, så er du kjempeflink som har holdt deg i en hel mnd....

Viljesterk som du er, så klarer du 1 mnd til, for ikke og snakke om 6 mnd.....osv....

stå på, du er flink...

Det handler ikke om viljestyrke, Monique - heller ikke om å "holde seg." Det handler om ta et bevisst valg, og velge å nyte livet som ikke-røyker (som har mye mer for seg enn livet som røyker).

Alle som ikke liker å være røykere - les Allen Carr og få a-ha opplevelsen!

Gjest hyasint
Skrevet

Dette kjenner jeg igjen fra da jeg sluttet(ca 7 mndr siden).Hadde faktisk glemt det ,men du minnet meg nå på det.Slet med søvnen i noen uker og lurte meg grønn på hvorfor jeg våknet hele tiden ,og når det skulle ta slutt.

Sikkert en tilvenningsperiode for kroppen ,som noen under her skrev,jeg er i allefall ikke plaget med dette lenger.

Skrevet

Sikkert en form for "abstinens", kroppen må jo avgiftes, og det tar sikkert litt tid. Om noen uker har du nok fått tilbake ditt vanlige søvnmønster.

Gjest søvn og røyk
Skrevet

[quote name=endelig ikke røyker :))))))))))' timestamp='1092217440' post='2231623]

Det handler ikke om viljestyrke, Monique - heller ikke om å "holde seg." Det handler om ta et bevisst valg, og velge å nyte livet som ikke-røyker (som har mye mer for seg enn livet som røyker).

Alle som ikke liker å være røykere - les Allen Carr og få a-ha opplevelsen!

Det er virkelig sant det du skriver. Tidligere har jeg nærmest sørget fordi jeg har følt at jeg har ofret noe verdifullt. RØyksuget har vært enormt. Denne gangen har det vært SÅ enkelt, jeg bare vet at jeg aldri mer kommer til å fristes til å røyke igjen. Jeg synes oppriktig synd på de som fortsatt er hekta, håper bare at de også får se *lyset* snart.

Det har aldri før vært så utenkelig for meg å tenne en røyk igjen som det er nå.

Er nesten fristet til å si *halleluja* men jeg lar det være.

:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...