Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er plaget med cluster hodepine. Forrige anfallsperiode varte i tre uker (for 1,5 år siden). denne gangen har det hitill vart i en og an halv uke, og er mye mer hyppig enn tidligere. Før har jeg hatt anfall ca en gang i døgnet, denne gangen har jeg hatt intil 5 anfall på to døgn.

Med to små barn å ta meg av er dette ekstra slitsomt, det skjønner alle som har denne mgrene-typen... Selv om jeg sjelden har virkelig kraftige anfall, blir kroppen sliten og matt.

Finnes det noen der ute som har hatt hell med noen form for "smertelindring" eller måter å forkorte/fjerne anfall?

Imigran er noe jeg har liggende, men ikke fått prøvd ut enda da jeg fikk det da forrige anfallsperiode var slutt, og denne gangen ammer jeg, og er ikke interessert i å måtte pumpe hele tiden. Må jo gå 24 timer fra sprayen inntas til jeg kan amme igjen. Med flere anfall vil dette medføre dager/uker uten amming...

Håper jo denne perioden er over snart, men vet at det kan pågå enda lenger enn tre uker, hvis jeg er uheldig...

Tips og råd tas mot med stor takknemlighet og ønske om å prøve ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154981-cluster-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...