Gå til innhold

Er det greit å ringe nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt time på sykehuset for å ta noen utvidede prøver for å utelukke kreft i livmoren, men de fikk ikke tatt prøvene pga noen sammenvoksninger. Legen sa de måtte operere bort dette før de kunne ta prøvene. Hun sa også at de skulle prøve å få det til i slutten av april, men jeg måtte slutte med noen medisiner 5 dager før operasjonen. Dette var for en uke siden. Har ennå ikke fått innkalling og nå begynner jeg å bli passe stressa. Både for å operere i narkose og til alt rundt. Skal dessuten på en liten ferie om ca 1 måned og er redd det kan krasje med operasjonen. Er sikkert ikke så innmari sprek rett etterpå.   Liker ikke å mase, da jeg vet de har mer enn nok å gjøre. Men jeg begynner å gå litt rundt meg selv. Er det innafor å ringe og mase nå?

Anonymkode: dc54e...2eb

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt time på sykehuset for å ta noen utvidede prøver for å utelukke kreft i livmoren, men de fikk ikke tatt prøvene pga noen sammenvoksninger. Legen sa de måtte operere bort dette før de kunne ta prøvene. Hun sa også at de skulle prøve å få det til i slutten av april, men jeg måtte slutte med noen medisiner 5 dager før operasjonen. Dette var for en uke siden. Har ennå ikke fått innkalling og nå begynner jeg å bli passe stressa. Både for å operere i narkose og til alt rundt. Skal dessuten på en liten ferie om ca 1 måned og er redd det kan krasje med operasjonen. Er sikkert ikke så innmari sprek rett etterpå.   Liker ikke å mase, da jeg vet de har mer enn nok å gjøre. Men jeg begynner å gå litt rundt meg selv. Er det innafor å ringe og mase nå?

Ja.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (16 minutter siden):

Ja.

Takk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...