AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har hatt time på sykehuset for å ta noen utvidede prøver for å utelukke kreft i livmoren, men de fikk ikke tatt prøvene pga noen sammenvoksninger. Legen sa de måtte operere bort dette før de kunne ta prøvene. Hun sa også at de skulle prøve å få det til i slutten av april, men jeg måtte slutte med noen medisiner 5 dager før operasjonen. Dette var for en uke siden. Har ennå ikke fått innkalling og nå begynner jeg å bli passe stressa. Både for å operere i narkose og til alt rundt. Skal dessuten på en liten ferie om ca 1 måned og er redd det kan krasje med operasjonen. Er sikkert ikke så innmari sprek rett etterpå. Liker ikke å mase, da jeg vet de har mer enn nok å gjøre. Men jeg begynner å gå litt rundt meg selv. Er det innafor å ringe og mase nå? Anonymkode: dc54e...2eb 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt time på sykehuset for å ta noen utvidede prøver for å utelukke kreft i livmoren, men de fikk ikke tatt prøvene pga noen sammenvoksninger. Legen sa de måtte operere bort dette før de kunne ta prøvene. Hun sa også at de skulle prøve å få det til i slutten av april, men jeg måtte slutte med noen medisiner 5 dager før operasjonen. Dette var for en uke siden. Har ennå ikke fått innkalling og nå begynner jeg å bli passe stressa. Både for å operere i narkose og til alt rundt. Skal dessuten på en liten ferie om ca 1 måned og er redd det kan krasje med operasjonen. Er sikkert ikke så innmari sprek rett etterpå. Liker ikke å mase, da jeg vet de har mer enn nok å gjøre. Men jeg begynner å gå litt rundt meg selv. Er det innafor å ringe og mase nå? Anonymkode: dc54e...2eb Ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Worrisome_plenty skrev (16 minutter siden): Ja. Takk. Anonymkode: dc54e...2eb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.