Gå til innhold

En god venninne?

Anbefalte innlegg

Gjest montroda
Skrevet

Hvordan skal en god venninne være og hvor ofte liker du å ha kontakt med henne.

Hva gjør dere helst sammen?

Vil du helst at du og denne veninna skal finne på noe bare dere, eller vil du at mannen og barna skal inkluderes også her?

Er det viktig å ha venner med barn i samme alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste venninde er slik jeg ønsker hun skal være.

- Man bør ikke se hverandre på tre,fire uker men alikavel er alt som før disse ukene.

- Om vi har avtalt kaffe men hun gikk ut kvelden før på impuls med andre venner og jeg vekker henne fyllesjuk så skal jeg klappe henne på kinnet, sende henne i seng igjen og si at vi tar det en annen dag...og vise versa.

- Uansett mye eller lite kontakt en periode så er man alltid til stede om man trenger en.

- Kan høre på syting og klaging forde hun vet at det er behov for å få det ut.

- Kunne le og gråte sammen.

Og mer i samme duren.

Selvsakt vil jeg være akkurat samme venninde for henne som jeg ønsker hun er for meg.

Jeg har som sakt en slik venninde, hun vil nok for alltid forbli min aller kjæreste venn. Hun er over 10 år eldre enn meg og mens jeg har mindre barn har hun store utflyttede.

:)

Skrevet

Min beste venninde er slik jeg ønsker hun skal være.

- Man bør ikke se hverandre på tre,fire uker men alikavel er alt som før disse ukene.

- Om vi har avtalt kaffe men hun gikk ut kvelden før på impuls med andre venner og jeg vekker henne fyllesjuk så skal jeg klappe henne på kinnet, sende henne i seng igjen og si at vi tar det en annen dag...og vise versa.

- Uansett mye eller lite kontakt en periode så er man alltid til stede om man trenger en.

- Kan høre på syting og klaging forde hun vet at det er behov for å få det ut.

- Kunne le og gråte sammen.

Og mer i samme duren.

Selvsakt vil jeg være akkurat samme venninde for henne som jeg ønsker hun er for meg.

Jeg har som sakt en slik venninde, hun vil nok for alltid forbli min aller kjæreste venn. Hun er over 10 år eldre enn meg og mens jeg har mindre barn har hun store utflyttede.

:)

Vil du bli min venninne også :)

Bare spøk selvsagt, men alle trenger sånne som deg.

Skrevet

Vil du bli min venninne også :)

Bare spøk selvsagt, men alle trenger sånne som deg.

God morgen og tusen takk shandy :)

Du virker slettes ikke så ille selv heller da...Du har nok mange fine kvaliteter å tilby de du har kjær rundt deg.

Sol igjen i dag...deilig med sommer...ha en givende dag :)

Beste hilsen...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du virker slettes ikke så ille selv heller da...Du har nok mange fine kvaliteter å tilby de du har kjær rundt deg.

Beste hilsen...

"- Kunne le og gråte sammen." sier det meste......

I ungdommen vokste de på trær. Det gjør de ikke i middelalderen. For mye har skjedd underveis for mange av oss. Ta vare på dem vi har, og de nye vi møter, men det skal ikke være altfor mange heller....

Skrevet

Beste hilsen...

Takk, takk :-)

Jo, sol og sommer du. Jeg holder på å renne bort jeg altså. Lufter så papirer å alt fyker, enda så hagler svetten :) Ikke for å klage på varmen altså...

Reiser oppover til min mor og min far i morgen, må bare ordne noe først. Får traske å gå litt i skogen igjen - sammen med min datter - mulig hun heller vil være med ut på vannet med tantungen min, men det kan kanskje jeg også. Får se :-)

Trenger å gå litt, tyne kroppen, det er så deilig etterpå. Sambo skal på guttetur på hardangervidda, og guttungen holder på å styre med ei ny dame :) så det blir meg og min datter.

Det er deilig å være litt alene også, bare gå og tenke - sitte å tenke, bade naken om jeg vil, osv...;)

Ha det fortsatt fint du også.

Skrevet

Takk, takk :-)

Jo, sol og sommer du. Jeg holder på å renne bort jeg altså. Lufter så papirer å alt fyker, enda så hagler svetten :) Ikke for å klage på varmen altså...

Reiser oppover til min mor og min far i morgen, må bare ordne noe først. Får traske å gå litt i skogen igjen - sammen med min datter - mulig hun heller vil være med ut på vannet med tantungen min, men det kan kanskje jeg også. Får se :-)

Trenger å gå litt, tyne kroppen, det er så deilig etterpå. Sambo skal på guttetur på hardangervidda, og guttungen holder på å styre med ei ny dame :) så det blir meg og min datter.

Det er deilig å være litt alene også, bare gå og tenke - sitte å tenke, bade naken om jeg vil, osv...;)

Ha det fortsatt fint du også.

Du får ha en riktig så god tur da, det blir sikkert delig.

Det er godt å være alene ja, det er en gave å kunne kose seg i eget selskap...det er sikkert og visst...og så trenger vi å fokusere litt på nåtiden iblandt tror jeg, sånn på egen hånd.

Bade naken ja...det er frihet det...synd det er så få steder man virkelig kan kaste masken i disse dager.

Dog hoppet typen og jeg til vanns nakne her om dagen - vi har et familiebasseng på nesten 5 m i dia. og bor avskjermet i skogen - og bare det å boltre seg som unger gir en billig men verdifull glede i hverddagen.

Har vært lite gåturer her,selvom vi har to hunder...men varmen er jo så hard om dagene. Klager ikke jeg heller, er kjemperedd for at sommeren skal ta slutt, den har jo vært så kort i år synes jeg.

Mest slitsom er det med smådyra om dagene, som vepsen. Den er jo så innpåsliten atte.

På to dager har mamsen min, typen, begge gutta, et tantebarn blitt stukket av veps. Lillegutt har til og med blitt stukket to ganger av vepsen og en av humla.

Litt slitsom akkurat det men.

Det er iallefall om å gjøre å kose seg som best en kan. Snart begynner jo skolen igjen og selv skal jeg til pers å ta datakortet. Gleder meg, men da er vi liksom igang og, og før en vet ordet av det så er høsten her.

Oki doki...har en riktig så god helg og tur forøvrig.

Beste hilsen fra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...