flisa Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238729 Jeg tror dette bare er fantasier. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, også heter det Manila, ikke Manilla. Og Filippinene, ikke Filipinene. Det var dét jeg hang meg opp i liksom....:-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har du sett filmen "stekte grønne tomater"? I følge han politimannen er menneskekjøtt det reneste festmåltid:-) 0 Siter
flisa Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Har du sett filmen "stekte grønne tomater"? I følge han politimannen er menneskekjøtt det reneste festmåltid:-) Ja, den filmen er bare helt herlig! tviler ikke på at menneskekjøtt smaker godt, vi ligner visst veldig på grisen... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Tja...mange slike "nyheter" er tull. Men det er jaggu ikke godt å vite - at slikt skjer innimellom er vel hevet over enhver tvil. "............................" 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, den filmen er bare helt herlig! tviler ikke på at menneskekjøtt smaker godt, vi ligner visst veldig på grisen... Må være seigt som juling da.. Man spiser jo sjeldent gamle dyr, og mennesker lever jo myyye lengre. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Nei da, det som høres utrolig ut er ofte det som er sant. Mange raringer der ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.