Gå til innhold

Nakne nyheter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del hadde ikke hatt det minste i mot å se Gry Blekastad Almås naken :)

Christian Borch derimot kan godt beholde tekstilene på...

Gjest fletteline
Skrevet

Enig, dette blir bare for dumt og spekulativt. Regner med at det blir noen helnakne menn etterhvert også?

Eller henvender de seg bare til halvgamle gubber med ølmage som skal ronke foran skjermen?

tommy's tiger
Skrevet

Enig med deg. Fatter ikke hva som er så interresant ved å se fremmede folk nakne? Folk er jo hysteriske etter å få sett en naken kropp, fotograferer folk på stranda i sudjen, og søker rundt på nettet i timesvis.. Har de ikke noe liv??

Gjest nick-ikkenånei
Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å se på...?

Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å se på...?

Nei, heldigvis ikke. :o) Og jeg regner med at NRK ikke hiver seg på noe så idiotisk heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min umiddelbare tanke var at du burde snakke for deg sjæl!

Når jeg fikk tenkt meg litt om forsto jeg dog at vi her snakker om et konsept amerikanerne burde ta en nærmere titt på.

Det kan tross alt bli interessant når kveldens hovedoppslag på nyhetenene - historien om den puppe-flashende popartisten under Super Bowl - blir lest opp av alvorstyngede blondiner i bar overkropp.

Only in the USA! :)

Skrevet

Det er ikke verre enn alle dritt-reality programmene vi oversvømmes av, eller hjernedøde såpeserier.

Jeg er helt enig i at vi ikke trenger dette, men det er ikke så mye som går på TV som vi trenger.

La folk som liker slikt se på. Ingen tvinger deg til å se på, og ingen tar skade av det.

Det er jo en kjensgjerning at folk blir stadig mindre interessert i nyheter og det som skjer rundt dem i samfunnet. Kanskje dette kan snu den trenden.

Skrevet

Det er ikke verre enn alle dritt-reality programmene vi oversvømmes av, eller hjernedøde såpeserier.

Jeg er helt enig i at vi ikke trenger dette, men det er ikke så mye som går på TV som vi trenger.

La folk som liker slikt se på. Ingen tvinger deg til å se på, og ingen tar skade av det.

Det er jo en kjensgjerning at folk blir stadig mindre interessert i nyheter og det som skjer rundt dem i samfunnet. Kanskje dette kan snu den trenden.

Døh! Vis meg den mannen som får med seg noe som helst av noe en naken, lekker kvinne sier på tv! Han må i tilfelle være homo!

Skrevet

Enig, dette blir bare for dumt og spekulativt. Regner med at det blir noen helnakne menn etterhvert også?

Eller henvender de seg bare til halvgamle gubber med ølmage som skal ronke foran skjermen?

"Eller henvender de seg bare til halvgamle gubber med ølmage som skal ronke foran skjermen?"

Er egentlig de noen mindre verdig kundemasse enn du og dine?

"......................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...