Gjest fra ein plass i rogaland Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Alle har vel det? Jeg har post, hårklemmer, lipgloss, refleks, bøker, notisbok, tegninger og annet rot! (Må nesten rydde der...) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har ikke noe roteskap/skuff. Men det blir ofte en del rot og skrammel som blir liggende i bilen... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har en rotekurv. Den står på kommoden i gangen, og inneholder endel rare ting. Ingen planer om noe dykk nedi der på en god stund. 0 Siter
Gjest lmno Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Roteskap? Du mener vel roteROM?! Det har jeg ihvertfall! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Nei, Gud bedre, det vet jeg ikke helt. Vet i grunnen ikke navnet på alle gjenstandene heller. binders, batterier, tape limstift, utbrukte batterier, sikkerhetsnåler, fyrstikker, en skål, tegnestifter, nøkler som jeg ikke vet hvor hører hjemme, sikring, reflekser,pins, batterimåler, ødelagt trolldeigfigur, plastskruer + + 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.