Gjest et par kilo for mye.. Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vi har ikke... Leste i VG at vi blir anbefalt å kaste badevekten.. Hadde vi hatt ville jeg nok veid meg ofte, tror jeg. Hva med deg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har en fra IKEA, men det er vel iallefall 4 mnd siden jeg har veid med på den nå. 0 Siter
Soria Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, jeg har. Jeg veier meg en gang i uka, men det er fordi jeg må veie valpen min for å vite hvor mye for han skal ha. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har en fra IKEA, men det er vel iallefall 4 mnd siden jeg har veid med på den nå. Men nå kan du ta den i bruk - for nå går det unna;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Men nå kan du ta den i bruk - for nå går det unna;-) Veier meg hos jordmor hver 4. uke, det holder for meg. Får det tilogmed skriftlig... 0 Siter
Gjest en venninne Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Veier meg hos jordmor hver 4. uke, det holder for meg. Får det tilogmed skriftlig... Du skal heller ikke veie deg for ofte når du er gravid.. en venninne har panikk fordi vekta går opp. Trener som en gal.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du skal heller ikke veie deg for ofte når du er gravid.. en venninne har panikk fordi vekta går opp. Trener som en gal.. Noen av oss har fått med seg at man faktisk SKAL gå opp når man er gravid da, så det er igrunn greit for meg med 10-15 kg ekstra det neste halve året. Spiser sundt og lever normalt jeg, så veier legen/jordmor meg når jeg er på kontroll. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har en gammal vekt, vet ikke om den viser riktig. Bruker den en gang i blant, 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, det har jeg. Veier meg ikke så ofte men må sjekke innimellom at jeg ikke har gått ned for mye. 0 Siter
Rubia Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har badevekt ja, ganske ny til og med En slik digital snerten sak. Den viser fem kilo mer på meg en i våres, men så var jeg rimelig slank da også. Og typen skryter og skryter over hvor god jeg er å ta i nå og at jeg har laaaaangt igjen før det er noen krise... Så jeg gomler grillmat med god samvittighet ennå jeg 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jada, vi har en badevekt, som står under et av badeskapene. Veier meg imidlertid ganske sjelden, velger heller å måle på livvidde og størrelser når jeg skal sjekke opp- eller nedgang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.