Gå til innhold

tips til god, liten radio?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for tips
Skrevet

Kun radio til å ha på soverommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tivoli-radio? Kanskje dyr om du bare skal ha den på soverommet, men det er iallefall en liten radio som har rykte på seg for å ha bra kvalitet. Ser jo litt artige ut og.

Gjest takk for tips
Skrevet

Tivoli-radio? Kanskje dyr om du bare skal ha den på soverommet, men det er iallefall en liten radio som har rykte på seg for å ha bra kvalitet. Ser jo litt artige ut og.

Ja, det er en slik type jeg er ute etter! Vet du om det er et godt merke?

Skrevet

Jeg kjenner to som har, og begge har hatt litt småproblemer, men de er strålende fornøyd, så lenge det funker. Mutter kjøpte med cd-spiller som hun koblet til, og den ville ikke spytte ut cd-ene igjen. Men det funker nå. Fatter kjøpte en oppladbar, men batteriene holder ikke på langt nær så mye de egentlig skal, virker som det er noe galt med ladinga.

Men lyd og sånn er de veldig fornøyd med.

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg gikk akkurat forbi et butikkvindu hvor en sånn sto, de er jævlig fine! Jeg ville kjøpt en sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...