Gjest takk for tips Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Kun radio til å ha på soverommet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Tivoli-radio? Kanskje dyr om du bare skal ha den på soverommet, men det er iallefall en liten radio som har rykte på seg for å ha bra kvalitet. Ser jo litt artige ut og. 0 Siter
Gjest takk for tips Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Tivoli-radio? Kanskje dyr om du bare skal ha den på soverommet, men det er iallefall en liten radio som har rykte på seg for å ha bra kvalitet. Ser jo litt artige ut og. Ja, det er en slik type jeg er ute etter! Vet du om det er et godt merke? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, det er en slik type jeg er ute etter! Vet du om det er et godt merke? Jeg kjenner to som har, og begge har hatt litt småproblemer, men de er strålende fornøyd, så lenge det funker. Mutter kjøpte med cd-spiller som hun koblet til, og den ville ikke spytte ut cd-ene igjen. Men det funker nå. Fatter kjøpte en oppladbar, men batteriene holder ikke på langt nær så mye de egentlig skal, virker som det er noe galt med ladinga. Men lyd og sånn er de veldig fornøyd med. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Ja, det er en slik type jeg er ute etter! Vet du om det er et godt merke? Jeg gikk akkurat forbi et butikkvindu hvor en sånn sto, de er jævlig fine! Jeg ville kjøpt en sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.