Gjest Blir så eitrande forbanna. Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Da jeg satt på bussen på vei hjem i dag,var jeg vitne til en ekkel hendelse. Det satt en mann fremst i bussen (antagelig på vei til badestranda Huk),da 2 venninner av min 13-årige datter kom på bussen. Mannen begynte og innynde seg hos disse småjentene. Fleipet og pratet først,og de kniste og lo. Men etterhvert begynte han å "kile" dem i midjen. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre,da jeg var usikker på hva han egentlig ville. Men bet meg merke i hva slags "klær" han hadde på seg,sånn i tilfelle. Jeg fortalte dette til datteren min da jeg kom hjem,og da fortalte hun meg om en episode som skjedde på samme buss,for ca 3 uker siden,da hun skulle besøke en klassekamerat. Det hadde satt seg en mann ved siden av henne som begynte å ta rundt henne,og kysse henne. Hun prøvde å vri seg unna,og begynte nesten å gråte, sa hun.Fortalte mannen at hun bare var 13 år. Jeg trodde du var 17,sa han og fortsatte.Hun beskriver han som mørkhudet,men ikke "neger" Jeg tror det kan være samme mann. Dette hadde hun ikke turt å fortelle meg før nå.Var vel redd for at jeg skulle bli strengere. Men hun begynte nesten å gråte da hun fortalte det meg i dag også. Jeg blir så rasende,og har lyst til å anmelde saken. Er det for sent? Gjør politiet noenting? Kan jo være mange mørhudete menn med hvit caps og mørkeblå bukse med to tynne grønne striper på siden. Men tenkte det kunne være lurt i tilfelle det skjer flere ting. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Fortell politiet det du fortalte her! Det kan spare en større tragedie! 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Fortell politiet det du fortalte her! Det kan spare en større tragedie! Politiet har vel neppe ressurser til å sette i gang spaning på bussen på så vagt grunnlag, men det blir sikkert registrert og sammenholdt med andre henvendelser om lignende ting, så det kan nok være lurt å melde fra, ja... 0 Siter
Gjest Blir så eitrande forbanna. Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Fortell politiet det du fortalte her! Det kan spare en større tragedie! Huff ja. Skal gå innom politistasjonen i lunsjen i morgen. 0 Siter
Gjest til sint Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Huff ja. Skal gå innom politistasjonen i lunsjen i morgen. Godt! 0 Siter
shandy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du satt jo der å så mannen, med andre ord - du husker hvordan han så ut. Hvis du melder dette, og din datter kan peke ut samme mann, så er vel mye gjort. Om han får stort annet enn tilsnakk, er en annen sak, men da er iallefall mannen under (litt) oppsikt, og kanskje han tenker seg om litt, før han gjør noe lignende. Kanskje han er dømt for noe tilsvarende før også - hvem vet. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Synes du bør anmelde dette. Om politiet gjør noe er ikke så sikkert. Men du har da i alle fall gjort det du kan for å stoppe fyren. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 politiet samler på tips, og er obs.. Varierer kanskje fra distirkt til distrikt, men det skader ikke at de har litt i protokollene sine, når de få nye henvendelser. Her kan du kanskje forebygge problemer/ skader på et ungt sinn. Dessuten tar du dattern din på alvor, og det er viktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.