Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg vil gjerne prøve nye farger på øyeskyggen. Hvilke farger vil du anbefale for en voksen, lys blond kvinne med lys hud (litt brun nå da), blå-grå-grønne øyne? 0 Siter
Rubia Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har helt klart mest sansen for det "naturlige". Da mener jeg sminke med naturlige farger. Lys brun øyenskygge, lys brun kajal, brun el.svart øyensverte. Selv leppestiften synes jeg er penest i bruntoner. Dette føler jeg kan pynte opp litt ekstra men fremdeles gi et rent utseende. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 For å fremheve blå øyne anbefales brunlige farger har jeg lest. Stikk innom et parfymeri og forhør deg. De burde vite slikt. 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har helt klart mest sansen for det "naturlige". Da mener jeg sminke med naturlige farger. Lys brun øyenskygge, lys brun kajal, brun el.svart øyensverte. Selv leppestiften synes jeg er penest i bruntoner. Dette føler jeg kan pynte opp litt ekstra men fremdeles gi et rent utseende. Takk. Jeg burde skrevet at jeg alltid bruker bruntoner, men at jeg er klar for noe annet. 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 For å fremheve blå øyne anbefales brunlige farger har jeg lest. Stikk innom et parfymeri og forhør deg. De burde vite slikt. Takk. Jeg burde skrevet at jeg alltid bruker bruntoner, men at jeg er klar for noe annet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du finner noen tips her: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/mote/article248393.ece 0 Siter
Gjest prøv brunt Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har alltid brukt blå/grå toner til mine blå øyne. Så fikk jeg et innfall og prøvde brun skygge og brun eyeliner under øynene. Det er bare helt flott! 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har alltid brukt blå/grå toner til mine blå øyne. Så fikk jeg et innfall og prøvde brun skygge og brun eyeliner under øynene. Det er bare helt flott! Jeg har alltid brukt bruntoner. Vil prøve noe nytt. 0 Siter
Gjest prøv brunt Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har alltid brukt blå/grå toner til mine blå øyne. Så fikk jeg et innfall og prøvde brun skygge og brun eyeliner under øynene. Det er bare helt flott! Ååhh, nå så jeg at du bruker brunt allerede. Prøv sølvgrått, det er også veldig fint til lyse øyne. 0 Siter
Babooba Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ser du er lei av bruntoner og ønsker noe nytt. Selv har jeg blå øyne, men har mørkt hår og kler best kalde farger (vinter). Kan også bruke en del knallfarger uten at det blir for glorete. I det siste har jeg brukt blå øyenskygge til tider og jeg synes det er ganske fint, og det fremhever absolutt blåfargen i øynene mine. Bruker i tilleggg sort eyeliner og maskara. Jeg legger den bare over løyelokket og ikke langt opp mot brynene, dermed blir det ikke så fremtredende, men man ser det allikevel godt. Det er jo litt in med 80-tallsminke også da, så du er absolutt gammelags selv om du bruker blå øyenskygge. I begynnelsen minnet det meg litt vel mye om da jeg først begynte å sminke meg p begynnelsen av 80-tallet, og måten mamma sminket seg på. Hva med å bare kjøpe en billig blå øyenskygge på H&M og prøve deg fram med noen farger? Lykke til! 0 Siter
Babooba Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ser du er lei av bruntoner og ønsker noe nytt. Selv har jeg blå øyne, men har mørkt hår og kler best kalde farger (vinter). Kan også bruke en del knallfarger uten at det blir for glorete. I det siste har jeg brukt blå øyenskygge til tider og jeg synes det er ganske fint, og det fremhever absolutt blåfargen i øynene mine. Bruker i tilleggg sort eyeliner og maskara. Jeg legger den bare over løyelokket og ikke langt opp mot brynene, dermed blir det ikke så fremtredende, men man ser det allikevel godt. Det er jo litt in med 80-tallsminke også da, så du er absolutt gammelags selv om du bruker blå øyenskygge. I begynnelsen minnet det meg litt vel mye om da jeg først begynte å sminke meg p begynnelsen av 80-tallet, og måten mamma sminket seg på. Hva med å bare kjøpe en billig blå øyenskygge på H&M og prøve deg fram med noen farger? Lykke til! Mente så klart at du absolutt IKKE er gammeldags med blå øyenskygge... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tror jeg ville prøve noe som går i "burgunder" eller litt varm lilla. En farge som på engelsk heter "mauve" er veldig pen til blå-grå-grønne øyne. (den er liksom litt rød-lilla) 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tror jeg ville prøve noe som går i "burgunder" eller litt varm lilla. En farge som på engelsk heter "mauve" er veldig pen til blå-grå-grønne øyne. (den er liksom litt rød-lilla) Har kjøpt ny øyeskygge i dag og akkurat satt meg til rette for å dole litt. Så leser jeg blant annet ditt innlegg. Vet du hva, det viser seg at jeg har kjøpt den fargen du anbefaler. Morsomt! Tusen takk, dette må jo bare bli bra :-) 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ser du er lei av bruntoner og ønsker noe nytt. Selv har jeg blå øyne, men har mørkt hår og kler best kalde farger (vinter). Kan også bruke en del knallfarger uten at det blir for glorete. I det siste har jeg brukt blå øyenskygge til tider og jeg synes det er ganske fint, og det fremhever absolutt blåfargen i øynene mine. Bruker i tilleggg sort eyeliner og maskara. Jeg legger den bare over løyelokket og ikke langt opp mot brynene, dermed blir det ikke så fremtredende, men man ser det allikevel godt. Det er jo litt in med 80-tallsminke også da, så du er absolutt gammelags selv om du bruker blå øyenskygge. I begynnelsen minnet det meg litt vel mye om da jeg først begynte å sminke meg p begynnelsen av 80-tallet, og måten mamma sminket seg på. Hva med å bare kjøpe en billig blå øyenskygge på H&M og prøve deg fram med noen farger? Lykke til! Hm, det blir nok feil med blått til meg. Takk likevel. 0 Siter
Gjest skyggen som kommer og går Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tror jeg ville prøve noe som går i "burgunder" eller litt varm lilla. En farge som på engelsk heter "mauve" er veldig pen til blå-grå-grønne øyne. (den er liksom litt rød-lilla) Sammen med lys, lys rosa ble det flott! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.