Gå til innhold

Trenger tips til reparering av negl

Anbefalte innlegg

Gjest Håper du kan hjelpe
Skrevet

Ødela neglen min i dag.Den fikk en revne vertikalt innover halve neglen.

Det er ganske langt nede, så å klippe den av blir vondt.

Nå er det problematisk å få til å gjøre noe med den hånden, da neglen henger seg fast og jeg er redd for at den skal rives helt av.

Jeg vet selvfølgelig at negledesignere kan fikse dette,men håper på å få spart de kronene ved å spørre om råd her.

Fortsetter under...

Gjest nystudent
Skrevet

Sett over en plasterlapp til den vokser ut igjen? Evt. når den "løse" delen av neglen blir tørr - fil den ned litt så den ikke henger seg fast i noe, men fortsett og ha plaster over.

Vil tro det er den billigste måten å gjøre det på.

Skrevet

Sett over en plasterlapp til den vokser ut igjen? Evt. når den "løse" delen av neglen blir tørr - fil den ned litt så den ikke henger seg fast i noe, men fortsett og ha plaster over.

Vil tro det er den billigste måten å gjøre det på.

Jo da,har plasterlapp på nå.Men jeg skal i bryllup på lørdag.

Gjest plasteret
Skrevet

Jo da,har plasterlapp på nå.Men jeg skal i bryllup på lørdag.

Ha plaster alikevel. Best det.

Skrevet

Ha plaster alikevel. Best det.

Ja hva du nå mener med dèt.

Jeg skal i bryllup,har tenkt å lakkere neglene.Skal være kledd i galla.

Ikke pent med plaster da nei.

Skrevet

Dra på et parfymeri og spør etter nailene neglplaster. Det er sånne ovale gjennomsiktige plaster beregnet til å reparere revne negler med. Kostet 69,50 da jeg kjøpte det. 20 plaster i forskjellige størrelser.

Annonse

Skrevet

Dra på et parfymeri og spør etter nailene neglplaster. Det er sånne ovale gjennomsiktige plaster beregnet til å reparere revne negler med. Kostet 69,50 da jeg kjøpte det. 20 plaster i forskjellige størrelser.

Takk for tipset:o)

Får håpe dette hjelper bedre enn teip da.Har prøvd å lime på en teip bit med "lynlim" en gang.Men teipen revna der neglen var revna,ganske fort.

Skrevet

Klipp den så langt det går og fil så det ikke er skarpe kanter. Da skulle du ikke trenge plaster på. Så er det bare å vente tålmodig på at den skal vokse ut igjen.

Skrevet

Klipp den så langt det går og fil så det ikke er skarpe kanter. Da skulle du ikke trenge plaster på. Så er det bare å vente tålmodig på at den skal vokse ut igjen.

Den er revnet for langt ned til at jeg kan klippe den.Det kommer til å bli skikkelig vondt.

Dessuten skal jeg i bryllup nå på lørdag og kunne i den forbindelse ha tenkt meg like lange,lakkerte negler.

Skrevet

Den er revnet for langt ned til at jeg kan klippe den.Det kommer til å bli skikkelig vondt.

Dessuten skal jeg i bryllup nå på lørdag og kunne i den forbindelse ha tenkt meg like lange,lakkerte negler.

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å sette på en kusntig.

Skrevet

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å sette på en kusntig.

TrineE foreslår noe som heter negleplaster,jeg får prøve det:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...