lille, store, redde meg Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Nå er jeg skikkelig nervøs. Du slutter på jobb. Jeg sitter her å lurer på hvorfor du ikke svarte? Var det bare fordi du ikke hadde tid? Fikk du ikke lest det? Kom det noe i veien? Eller ristet du bare på hodet av mailen min? Jeg kommer til å tenke og tenke til jeg bryter sammen. Og det blir på mandag, for i helgen kan jeg ikke. Krysser fingrene på at du svarer meg før du går hjem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ta det rolig. Han har sikkert bare ikke hatt tid. Huff, dere kjærringer og deres psykoanalyse av alt. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ta det rolig. Han har sikkert bare ikke hatt tid. Huff, dere kjærringer og deres psykoanalyse av alt. He, he, så sant så sant :-) (jeg er jente altså) Men jeg skjønner "redde meg" godt, kjenner følelsen. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Du måda ikke skrive til en mann (?) om ting som er veldig alvorlige for deg, og vente på et svar samme dag, på slutten av en arbeidsdag! Og attpåtil på en FREDAG! Skjønner ikke at du ville det selv så vondt jeg! Du kunne jo ventet til mandag med denne mailen da! Du får ta deg ei flaske vin for å døyve nervene. Når skaden første er skjedd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.