Prozak Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hmmm...trodde aldri jeg skulle komme med et slikt "newbie"-spørsmål her på DOL, men :-) Har det vært issues med MS MEssenger tjenesten det siste døgnet? Har bare fått beskjed om at det sansynligvis er no galt med internettforbindelsen min, noe det ikke er. Nå har jeg nettopp fjernet den og installert nyeste ver. (6.2), men får fortsatt ikke logget meg på. "........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg logget meg nettopp på min. Kan det være noe antispy-greier du har installert? Tror enkelte av dem reagerer på msn. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Jeg logget meg nettopp på min. Kan det være noe antispy-greier du har installert? Tror enkelte av dem reagerer på msn. "Tror enkelte av dem reagerer på msn." Skulle tro dataingeniør-delen av meg var i stand til å unngå slikt, men man vet aldri :-) Da vet jeg ihvertfall at problemet ligger hos meg. "........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 "Tror enkelte av dem reagerer på msn." Skulle tro dataingeniør-delen av meg var i stand til å unngå slikt, men man vet aldri :-) Da vet jeg ihvertfall at problemet ligger hos meg. "........................." Det må sies at det bare er min teori, og det har hendt et par ganger tidligere at jeg har tatt feil. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Det må sies at det bare er min teori, og det har hendt et par ganger tidligere at jeg har tatt feil. Fullstendig adekvat teori/gjetning etc. Men det er nok ikke det som er problemet, med mindre det er noe jeg ikke ser :-) "........................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.