mies Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hva slags problemer må man ha for å oppsøke psykolog? Jeg er en normal jente med en norman oppvekst. Men enkelte svik, vonde opplevelser i form av mobbing, utroskap blant nær familie, latt meg bli seksuelt utnyttet, er sykelig misstenksom og meget ustabil i humøret ovenfor nær familie og samboer. Jeg får veldig fort dårlig samvittighet for ting andre ikke tenker over engang. Det er til tider så tung å være. Bør jeg oppsøke hjelp? Jeg er så redd for at psykologen ikke skal se problemene mine, og mene at det ikke er noe trenger å gå til psykolog for. Hvordan går man fram for å finne en god psykolog? Takk for svar jeg måtte få. Hilsen mies 0 Siter
Gjest labamba Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 psykologer mener som regel at man trenger veeeldig å gå til dem, så tror ikke du trenger bekymre deg... 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 psykologer mener som regel at man trenger veeeldig å gå til dem, så tror ikke du trenger bekymre deg... ja, men ikke i rettspsykiatrien da. Der blir jo både den ene og den andre erklært for ikke psykisk syk... 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 At det føles og er vanskelig nok for deg, er det vesentlige. Du trenger ikke engste deg; bare å oppsøke fastlegen og få en rekvisasjon/hevnvisning til psykolog og så ta det derfra. Det kommer til å gå så bra så! 0 Siter
Gjest "Knoll! Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 At det føles og er vanskelig nok for deg, er det vesentlige. Du trenger ikke engste deg; bare å oppsøke fastlegen og få en rekvisasjon/hevnvisning til psykolog og så ta det derfra. Det kommer til å gå så bra så! Ja oppsøk psykolog! Det er ikke sikkert at det hjelper, så du bør i tillegg prøve alt.behandling! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ingen problemer er for små Det finnes de som betaler store summer hos psykolog for en interessant navlebeskuende oppdagelsesferd i eget sinn også, som ikke har noen særlige problemer... så.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.