Gå til innhold

utsettelse av menstruasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke går på p-piller eller annen hormon-prevensjon som du kan forskyve mensen med, så kan du få legen til å skrive ut en resept på tabletter som heter Primolut-N. Disse skal tas fra x antall dager (7?) før forventet mens, og x antall dager, inntil du vil ha mensen igjen. Mer presist om antall dager forklarer legen deg (evt. les pakningsvedlegget for den informasjonen).

Hvis du ikke går på p-piller eller annen hormon-prevensjon som du kan forskyve mensen med, så kan du få legen til å skrive ut en resept på tabletter som heter Primolut-N. Disse skal tas fra x antall dager (7?) før forventet mens, og x antall dager, inntil du vil ha mensen igjen. Mer presist om antall dager forklarer legen deg (evt. les pakningsvedlegget for den informasjonen).

Hei..

I den siste tiden har leger blitt mere tilbake holden med å skrive ut Primolut-N. Legen skriver det bare ut viss det er medisinsk tanke bakdet. Men viss du er redd for å få mensen i utlandet, så kan du spørre legen. :)

God ferie hvertfall!

Hei..

I den siste tiden har leger blitt mere tilbake holden med å skrive ut Primolut-N. Legen skriver det bare ut viss det er medisinsk tanke bakdet. Men viss du er redd for å få mensen i utlandet, så kan du spørre legen. :)

God ferie hvertfall!

OK, det visste jeg ikke. Men det er jo stor forskjell fra lege til lege hvordan de praktiserer slike ting, så man kan jo alltids spørre (som du sier).

OK, det visste jeg ikke. Men det er jo stor forskjell fra lege til lege hvordan de praktiserer slike ting, så man kan jo alltids spørre (som du sier).

Hei :)

Som du sier, noen leger er veldig slepphente med å skrive ut medisiner til tilstander som godt kan behandles uten noe.

Jeg er ikke utdannet lege enda, men holder på så jeg vet bitte litt ;) hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...