Gå til innhold

livssignal


lonelygirl

Anbefalte innlegg

Her er et lite livssignal fra meg..

kan fortelle litt hvordan jeg har hatt det i det siste...

Dritt forklarer alt..

Helga var så vidt jeg overlevde, i dag var jeg hos psykoen, men nekta innleggelse...hun gikk med på det, men skal visst dope meg ned med masse medisiner i mårra...da skal jeg nemlig til henne igjen...og en lege skulle oxo være med på praten...gruer meg...tenk om legen legger meg inn?

Jeg orker det ikke...vil ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det tror ikke jeg...

Hvordan går det egentlig med deg `?

Det går med meg...sånn passe...går det bedre med deg eller? ble så bekymra når jeg hørte at du hadde blitt lagt inn på akutten og sånt..men, seriøst, en innleggelse hadde ikke vært dumt, vennen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går med meg...sånn passe...går det bedre med deg eller? ble så bekymra når jeg hørte at du hadde blitt lagt inn på akutten og sånt..men, seriøst, en innleggelse hadde ikke vært dumt, vennen..

jeg har vært nok ganger inne på den avdelinga, så dit skal jeg IKKE igjen...

det går ikke noe bedre med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lonelygirl! Ønsker deg lykke til med timen hos din psykolog i dag. Forstår at du blir fulgt opp relativt tett, så det er tydelig at din psykolog er bekymret for deg. Det kan i følge ditt innlegg se ut som om din psykolog vurderer at du kunne ha nytte av medikamentell behandling. Du skal ikke være redd for at du blir "dopet ned", men psykolog din og legen vil kunne gi deg medisiner som kan hjelpe deg i en periode nå når du sliter sånn som du gjør. Det er leit å høre at du har dårlig erfaring fra avdelingen, det å bli innlagt. Er det mulig å evt. planlegge en innleggelse, snakke med avdelingen/sykehuset (såkalt forvernssamtale) sammen med din psykolog for å legge forholdene best mulig til rette for deg og at du får den hjelpen du er i behov av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære lonelygirl! Ønsker deg lykke til med timen hos din psykolog i dag. Forstår at du blir fulgt opp relativt tett, så det er tydelig at din psykolog er bekymret for deg. Det kan i følge ditt innlegg se ut som om din psykolog vurderer at du kunne ha nytte av medikamentell behandling. Du skal ikke være redd for at du blir "dopet ned", men psykolog din og legen vil kunne gi deg medisiner som kan hjelpe deg i en periode nå når du sliter sånn som du gjør. Det er leit å høre at du har dårlig erfaring fra avdelingen, det å bli innlagt. Er det mulig å evt. planlegge en innleggelse, snakke med avdelingen/sykehuset (såkalt forvernssamtale) sammen med din psykolog for å legge forholdene best mulig til rette for deg og at du får den hjelpen du er i behov av?

Takk for svar!!

Det har ingenting med at jeg har dårlig erfaring, men problemet er at jeg har vært der tre ganger før, og ser på det som et nederlag å måtte inn igjen...orker det bare ikke..

Det er så mye "styr" ....

Dessuten blir jeg så festet til stedet, og vil ikke ut derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...