Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden oppgraderte jeg pcen, og før det kunne jeg spille av dvd er, men nå får jeg bare denne beskjeden:

"Kan ikke spille av denne DVDen fordi det ikke er installert en kompatibel DVD-dekoder på datamaskinen."

Kan jeg ordne dette på en enkel måte??

Skrevet

Ja - installer et DVD-spille-program. Det fulgte sikkert med et da du kjøpte maskinen/DVD-spilleren. Vanlige programmer er WinDVD og PowerDVD. Når du installerer et DVD-program blir det også lagt inn drivere slik at du kan se DVD i Windows Media Player om du foretrekker det.

• 6 måneder senere...
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja - installer et DVD-spille-program. Det fulgte sikkert med et da du kjøpte maskinen/DVD-spilleren. Vanlige programmer er WinDVD og PowerDVD. Når du installerer et DVD-program blir det også lagt inn drivere slik at du kan se DVD i Windows Media Player om du foretrekker det.

hei - søkte og fant svaret ditt. Jeg vil spille av en DVD på pc'n vha slikt program du nevner, men får man dem gratis på nett? Evt. prøveverson? Du skulle vel ikke ha en aldri så liten link til noe sånt??

Tusen takk, hvis du kan hjelpe. Jeg får nemlig ikke spilt DVD-en på DVD-spiller'n, pga. noe med område-kode - hva nå det er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...