Ozzi Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Halsproblemer Jeg har siden høsten 2002 vært plaget av hoste. Det utarter seg som en svak kløe rett under adamseplet, og hostekulene er sterk og lang og fører oftest til brekninger. Jeg har til tider også veldig dårlig matlyst. Fysisk tåler jeg ingenting før jeg begynner å hoste. En spasertur i moderat tempo på flatt terreng fortoner seg som et mareritt. Om jeg går en tur i fjellet ender det oftest med at jeg hoster til jeg kaster opp. Nattesøvnen går det også utover, våkner ofte i 4-5 tiden om morgenen pga hoste kuler. Har vært hos min fastlege 3 ganger pga dette problemet, fått henvisning til sykehus for undersøkelse (røngen)tatt blodprøver og prøver fra halsen uten at de har funnet noe. Jeg prøver derfor her, da dette begynner å gå utover livskvaliteten min. Håper på snarlig svar og kurrering av mitt halsproblem.. - Ozzi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155876-halsproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.