Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halsproblemer

Jeg har siden høsten 2002 vært plaget av hoste. Det utarter seg som en svak kløe rett under adamseplet, og hostekulene er sterk og lang og fører oftest til brekninger. Jeg har til tider også veldig dårlig matlyst. Fysisk tåler jeg ingenting før jeg begynner å hoste. En spasertur i moderat tempo på flatt terreng fortoner seg som et mareritt. Om jeg går en tur i fjellet ender det oftest med at jeg hoster til jeg kaster opp. Nattesøvnen går det også utover, våkner ofte i 4-5 tiden om morgenen pga hoste kuler. Har vært hos min fastlege 3 ganger pga dette problemet, fått henvisning til sykehus for undersøkelse (røngen)tatt blodprøver og prøver fra halsen uten at de har funnet noe. Jeg prøver derfor her, da dette begynner å gå utover livskvaliteten min. Håper på snarlig svar og kurrering av mitt halsproblem..

- Ozzi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155876-halsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...