Gjest kaos! Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg lurer hva slags spiseforstyrrelse jeg har. Det er kanskje ikke så relevant. Jeg må uansett gjøre noe med problemet, og til syvende og sist er det vel ganske individuelt. Likevel, jeg lurer? Jeg spiser ca 700 til 1000 kcal om dagen. Fordi jeg er livredd for å legge på meg. Egentlig føler jeg at jeg ikke trenger mer mat. Tror kroppen min har tilpasset seg. Når jeg er stresset, spiser jeg mindrer. Innimellom prøver jeg å spise mer, for jeg trenger mer energi, men jeg kalarer ikke. Jeg får vondt i magen. Og så blir jeg bare enda mer stresset. Vet egentlig at jeg ikke kommer til å legge på meg av det, men tør liksom ikke ta sjansen. Hvis jeg spiser og ikke takler det, kaster jeg opp. Når jeg har bestemt meg for at jeg skal kaste opp uansett, spiser jeg ofte litt mer. Prøver å ikke "ta helt av" med treningen. Men jeg må jobbe for det. Jeg har overhode ikke kontroll, når det gjelder maten. Jeg er lei av det, men jeg finner ikke døren ut av kaoset. hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156039-hvilken-type-spiseforstyrrelse-har-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.