Gå til innhold

NHD, er dette bivirkninger eller?


Gjest swavvah

Anbefalte innlegg

Gjest swavvah

Skjelver, selv om jeg føler meg helt rolig. Glemmer ord, f.eks. når jeg skriver innlegg på DOL - må sitte lenge og vri hjernen etter det bestemte ordet. Dette har blitt til nå nylig

Det som har vært i mange uker nå er at magen fungerer ikke i det hele tatt, er konstant kvalm, må på do et minutt etter at jeg har spist. Har vært hjemme alene i noen uker nå, og virkelig hatt tid til å pleie meg selv. Alikevel er jeg ikke bare trett og "giddesløs" lenger. Har tatt en gradvis opptrapping av Cipralmil, fra 20 til 40. Bivirkninger av fysisk eller psykisk årsak, de nyoppståtte plagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sjelving, kvalme og megeplager kan godt være bivirkninger.

Det med å ikke finne ord kan like godt være depresjonen.

En ny vurdering hos legen din tror jeg er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...