Gå til innhold

Hva er galt med meg?


enkied

Anbefalte innlegg

...Jeg klarer ikke å få disse tankene ut av hodet. Beklager til webmaster, Nils Håvard Dahl, og alle brukere. Jeg prøver bare å "tømme" meg for noe av det som har bygget seg opp igjennom årene. Jeg har ingen rundt meg, som kan være der, støtte meg, og jeg klarer ikke mer. Uansett hvor jeg så gjærne skulle ønsket at jeg kunne finne meg en annen vei ut av dette -det er umulig! Det eneste som kommer til meg er ordene; "Jeg må dø", jeg klarer ikke å forandre på det. Hva er egentlig galt med meg???! Jeg går rundt med et oppriktelig ønske om å avbryte livet mitt nå. Hvorfor? Hvorfor? Jeg har ingen tro på at jeg kommer til et nytt og bedre sted etterpå snarere tvert imot. Jeg gleder meg til å bli til "ingenting", til å komme "ingen steder" -slutte å eksistere, og jeg skjønner bare ikke hvorfor? Hvorfor har jeg et slikt ønske om å dø, når det jeg egentlig ønsker er å leve? Hvorfor pokker kan jeg ikke leve da? Hvorfor etter bare 12 timer fra jeg ble utskrevet fra psykiatrisk sykehus, kom tankene tilbake til meg, og nok en gang har jeg begynt å "samle opp" nok piller, og det eneste som surrer rundt i hodet mitt er; "Denne gangen skal jeg ikke misslykkes". Jeg vil jo ikke ha det slik -jeg vil ikke det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Fikk du noe tilbud om oppfølgning etter innleggelsen forrige helg? Har du tatt kontakt med den tidligere terapeuten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vet ikke hva som er galt med deg.

Det jeg vet er at mange trenger regelmessig terapi i flere år for å bli bra av slike plager. Sats på terapien med terapeuten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...