Gå til innhold

Spyttkjertler igjen.....


Gjest rk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skrev til deg for en stund siden(tusen takk for svar), men lurer på noe mer ang .disse spyttkjertlene våre.

Jeg har denne på høyre side helt øverst i tannkjøttet på siden.Den er veldig bevegelig. Prøver å kjenne etter om jeg har en sånn på andre sien også, men de jeg har der er mye mindre.Dette er ikke noe som plager meg, og jeg synes det er dumt å løpe til tannlegen hvis denne spyttkjertelen kanskje er noe jeg har hatt hele tiden,er normal for meg, men ikke lagt merke til.

Jeg er høygravid og hadde egentlig ikke tenkt meg til tannlegen før om et par mnd.

Synes du jeg skal glemme den siden den ikke plager meg noe?

Er det normalt at vi ikke har like størrelser på spyttkjertler på høyre/venstre side?

Takknemlig for svar.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

hei -rk.

Jeg har inntrykk av at du beskriver dette noe anderledes denne gang. Dersom kulene er bevegelige og befinner seg på tannkjøttsiden ville jeg la en tannlege se på hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei -rk.

Jeg har inntrykk av at du beskriver dette noe anderledes denne gang. Dersom kulene er bevegelige og befinner seg på tannkjøttsiden ville jeg la en tannlege se på hva det kan være.

Hei igjen!

Nå ble jeg litt engstelig. Du tror vel ikke dette er en farlig kul/kjertel vel??

Takknemlig for svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...