Gå til innhold

NHD, ang svar på innlegg


Gjest majez

Anbefalte innlegg

Har bare et lite spørsmål ang. svar på innlegg.

Vil ikke mase, for jeg går ut fra at du har mye å gjøre, men...Hvorfor blir ikke alle innlegg besvart her inne på forumet?

Skrev et innlegg i går, men har ikke fått svar. Føler meg i en ganske desperat situasjon. Det er min forståelse at de fleste innlegg som blir skrevet her, er fra folk som så veldig trenger et svar fra noen (deg?). Har sjekka innlegget sikkert 20 ganger, og det i seg selv sier jo litt...Vil på ingen måte presse deg, men bare lurer på om du bare velger ut noen innlegg? Det er du vel i din fulle rett til...?!

Takker for et fint forum, jeg har fått enestående hjelp her før!!

Majez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Jeg har en avtale på 20 svar per uke. I dette selvsagt ikke inludert diskusjoner jeg kaster meg inn i på andre fora av personlig interesse.

2. Ikke alle innlegg inneholder spørsmål. Enklest er det med dikt. Men også mange andre innlegg er mer ytringer enn spørsmål. Noen ber også konkret om erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon.

3. Dette er noe jeg gjør på min fritid. Enkelte dager kan jeg ha vakt eller ha private avtaler som gjør at jeg ikke får tid til å svare samme dag. Noen ganger må jeg foreta reiser i jobbsammenheng, og hvor jeg ikke har adgang til nettet. Dessuten hender det en sjelden gang at jeg bevilger meg både to og tre dagers sammenhengende fri i RL uten å være på nettet.

4. Jeg oppdager etterhvert at mange har et behandlingstilbud både fra psykolog og psykiater. Jeg tror jeg vil prioritere disse litt ned til fordel for de som står uten et slikt spesialisert tilbud.

5. Jeg må innrømmer at overskriften er viktig for å fange min interesse. Jeg har flere ganger skrevet om dette. Anbefaler folk å legge litt arbeid i overskriften både på dette og andre forum. Overskrifter som hjelp, er så lei, orker ikke mer, kun NHD, noen som vet osv, må jeg ta meg sammen for å lese.

6. Noen spørsmål krever litteratursøk, andre må modnes i mitt hode før jeg kan svare, og responstiden kan derfor variere.

7. Noen spørsmål er besvart utallige ganger, og noen samme dag. Da kan jeg bli litt irritert for at søkfunksjonen ikke brukes. Det samme gjelder leksikale spørsmål som kan besvares med et enkelt søk på kvasir el.l.

Her kunne det sikkert vært flere punkt..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg har en avtale på 20 svar per uke. I dette selvsagt ikke inludert diskusjoner jeg kaster meg inn i på andre fora av personlig interesse.

2. Ikke alle innlegg inneholder spørsmål. Enklest er det med dikt. Men også mange andre innlegg er mer ytringer enn spørsmål. Noen ber også konkret om erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon.

3. Dette er noe jeg gjør på min fritid. Enkelte dager kan jeg ha vakt eller ha private avtaler som gjør at jeg ikke får tid til å svare samme dag. Noen ganger må jeg foreta reiser i jobbsammenheng, og hvor jeg ikke har adgang til nettet. Dessuten hender det en sjelden gang at jeg bevilger meg både to og tre dagers sammenhengende fri i RL uten å være på nettet.

4. Jeg oppdager etterhvert at mange har et behandlingstilbud både fra psykolog og psykiater. Jeg tror jeg vil prioritere disse litt ned til fordel for de som står uten et slikt spesialisert tilbud.

5. Jeg må innrømmer at overskriften er viktig for å fange min interesse. Jeg har flere ganger skrevet om dette. Anbefaler folk å legge litt arbeid i overskriften både på dette og andre forum. Overskrifter som hjelp, er så lei, orker ikke mer, kun NHD, noen som vet osv, må jeg ta meg sammen for å lese.

6. Noen spørsmål krever litteratursøk, andre må modnes i mitt hode før jeg kan svare, og responstiden kan derfor variere.

7. Noen spørsmål er besvart utallige ganger, og noen samme dag. Da kan jeg bli litt irritert for at søkfunksjonen ikke brukes. Det samme gjelder leksikale spørsmål som kan besvares med et enkelt søk på kvasir el.l.

Her kunne det sikkert vært flere punkt..............

holder denne ???:-))

"5. Jeg må innrømmer at overskriften er viktig for å fange min interesse. Jeg har flere ganger skrevet om dette. Anbefaler folk å legge litt arbeid i overskriften både på dette og andre forum. Overskrifter som hjelp, er så lei, orker ikke mer, kun NHD, noen som vet osv, må jeg ta meg sammen for å lese."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bruk av søkfunksjonen finner jeg ikke noe spørsmål fra deg siden november.

Beklager så utrooolig mye.

Glemte å skrive navnet, så det ble Anonymous..."en innføring..."

Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...