Gå til innhold

Meget billig mat - hva kan man kjøpe og lage?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

TrønderSodd er billig når det er 10,- marked. Jævla godt er det og, bare ha litt pasta oppi.

500g JÆVLA god pasta på Prix 4.90. Synes jeg da.

Bare pasta med ketchup liker typen.

Synes Trøndersodd er bare jævlig, jeg

;-)

Fortsetter under...

Skrevet

;-)

Ja den som finnes som hermetikk er helt forj...

Prøv heller den som selges i bøtter,de to kan ikke sammelignes engang.

Skrevet

;-)

Trøndersodd er faktisk veldig godt, men det som selges på bokser under navnet Trøndersodd likner ikke ekte vare i det hele tatt.

Gjest Pricilla
Skrevet

Tusen takk for forslagene!

Bare hyggelig! ; ) God helg

Skrevet

Bak brødet sjølv osv.

Semulegrynsgrøt. Fin variasjon frå havregrynsgrauten. (Det er ikkje middag for meg, men frukost...) Ein halv liter mjølk og vel ein desiliter semulegryn skal vel halde til ein person.

Eit par grove brødskiver med sennep, to dampende varme kokte potetar i skiver oppå, nykverna pepper og litt riven ost over.

Tomatsuppe. Du får små boksar med tomatpuré til 2.90 eller deromkring. Halve boksen held til ein middag, bland m vatn og litt mjøl til passe konsistens og strø litt krydder/buljong oppi. Nam, nam! Skjei ut med eit kokt egg.

Kjøp påleggsavskjær, så kan du hakke opp og bruke viss du vil ha litt kjøtt over makaronien - det du ikkje bruker kan du putte i frysen til neste gong, så går det ingenting til spille.

Det blir ein del enkle supper, grøt og brødmiddagar på oss også no... Men når ein er fattig kan ein ikkje ete biff kvar dag ;-)

Det meste kan bli godt berre du har litt krydder å piffe det opp med. Det eg strever mest med, er fantasien - så det var no bra du spurde, slik at eg også kan nyte godt av alle tips som har kome under her :)

Bon appetit!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det 40% avslag på posegryteretter på rimi, de ligger på 6 og 12 kr. ca.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...